UrgeLoL Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ikke at dette betyr noe for meg personlig, siden jeg skal preloade spillet via steam. look what some one found In the configuration file of the PC Demo of Bioshock: there are some notes for the interested about the game engine configurations options and there's a little topic about consoles. [Console] ;; Console (XBox360, PS3) specific settings ;; StreamingDynamicFloatingLimit: ;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level ;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is ;; available as long as the total memory allocated by the game is less than ;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and ;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed ;; budget StreamingDynamicFloatingLimit=500 You'll find this under Program Files/2k Game/Bioshock demo/Content/config.ini , just open the file with notepad or wordpad . Good news for ps3 fans although most already assumed the game was coming. Kilde Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er nok ikke umulig at det kommer en PS3 versjon etterhvert. Tror ikke MS bryr seg så veldig, da dette er et spill alle gamere med respekt for seg selv kjøper nå og ikke venter måneder på. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror nok at Bioshock vil komme til PS3. Det kan være det venter litt til installbasen er litt høyere, for med et spill i den kaliberen er det bare dumt å ikke prøve å nå ut til flest mulig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Håper for de som kun har PS3 sin skyld at spillet kommer på PS3 og, er jo ikke alle som har råd til å eie alle 3 konsoller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette er ihvertfall eit spill som folk flest bør spille, enten det er snakk om PS3,PC eller 360. Du verden som eg gleder meg ihvertfall. Spillet blei sendt fra VGP i går også Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Da blir det enda vanskeligere å bestemme seg. Jeg har skjønt at dette er et spill jeg må spille. Skal jeg kjøpe det til PC nå, vente til jeg får meg en Xbox360 eller vente til det evt kommer til PS3? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg det blir slik: Rå PC > Xbox 360 > PS3 Bare en magefølelse.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Bioshock er eit spel alle som kallar seg gamers bør spele - heilt fantastisk. Eg møtte igår på Andrew Ryan. The plot, thickens. Forresten, ein PC - 360 comparison her: http://www.gametrailers.com/player/23826.html Ser rimeleg likt ut. No veit ikkje eg kva for specs dei brukar på PCen, men tvilar på at det er noko skrap. Dog var frameraten mykje meir stabil på 360 utgåva. Det ser ein tydeleg. Ein del tearing i PC utgåva òg. Endret 22. august 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tearing er som vanlig på pc spill, har sett det i flere spill som Doom3, HL2 og fler Bra for dem som har kun PS3 å tenke " håper dette storspillet kommer til oss" Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 BioShock var en av de store grunnene til at jeg sterkt vurderte M$ 360, men gikk allikevel for PS3. Hvis disse ryktene stemmer kommer jeg til å spise brødristeren min. Det hadde vært så...fullkomment BioShock er vakkert, PS3 er vakkert, BioShock+PS3 = Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det hadde vært så...fullkomment BioShock er vakkert, PS3 er vakkert, BioShock+PS3 = 9335490[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fint for folket med kun Ps3, men jeg har nok kjøpt og spilt det til 360 for lenge siden når det kommer til Den Store Svarte. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå som de er ferdig med både PC og 360 versjonen så kan de godt lage en for PS3 folket også. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror de ville tjent en hel del på denne plattformen og, nå som spillet er så etablert allerede 1 dag etter release. (24 i Norge) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 OK da er det bekreftet. Bioshock kommer til PS3 KILDE Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 OK da er det bekreftet. Bioshock kommer til PS3 KILDE 9339796[/snapback] Vet ikke helt hva jeg skal si, bra eller ikke. På den ene siden er det jo bra at PS3 og får dette spillet, på den andre siden vet jeg ikke om jeg orker mer av den evinnelig kranglingen om hvilken konsoll som viser best grafikk. Ser dog ikke ut som det er 100% bekreftet, men som vanlig spekulert. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 OK da er det bekreftet. Bioshock kommer til PS3 KILDE 9339796[/snapback] Det der var da slett ingen bekreftelse. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Longt ifrå - når 2k games bekreftar det er det noko anna. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Longt ifrå - når 2k games bekreftar det er det noko anna. 9340456[/snapback] Tenker meg det jeg og. Lite strategisk for Microsoft sin del hvis 2K går ut med en slik nyhet nå, så MS har sikkert betalt 2K for å holde tett en stund til angående en eventuell PS3-lansering Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Håper det dukker opp til PS3 etterhvert med endel bugs fjernet og kanskje litt ekstra snacks Endret 22. august 2007 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå