eracerit Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har i en stund lagt merke til at en god del nettbutikker er så og si klin like, f.eks. stretto, amentio, techlife etc etc. Jeg vet at alle disse bruker webmercs sin nettbutikkløsning (www.webmercs.com). Så slår det meg at det virker som mange av disse er enkeltmannsforetak. Dessuten så syns jeg at disse sidene virker ganske uoversiktelig i forhold til komplett, mpx, netshop etc. Den eneste webmercs løsningen jeg har sett så langt som ser noenlunde grei ut er multicom sine sider. F.eks når man går inn på en av disse webmercs-sidene, så finner man flere 100 treff bærbare pc'er. Må jo være mulig å begrense det litt. En annen ting er jo at alle disse selger akkurat de samme varene, virker nesten som det er for enkelt å sette opp en nettbutikk i dag. Bør jo gå an å endre litt på designet slik at sidene ser litt ulik ut... Ha en fortsatt fin kveld videre:) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Noko mange av dei også har til felles er fast frakt! Koster heller ikkje ekstra at varar sendast på ulike tidspunkt dersom noko ikkje er på lager. Dette kan ha mykje å sei om man kjøper ting som tver, høgtalarar osv. Eller om du treng ein del av ordren din så hurtig som mogleg, mens det ikkje er så farleg med resten. Netshop tar vel eitt tusen for f.eks tvar, og eg hadde store planar om billege høgtalarar på komplett, men det endra seg fort når eg fann ut at frakta kosta eitt tusen der og (meir enn varen sjølv). I tillegg er dei generelt mykje billegare også, bare slått av SHG (på hardware), og dei har visstnok veldig dyr frakt. Amentio er min nye favoritt, med sin fantastiske fraktordning og prisar (svarer på mail gjer dei også, i motsetning til netshop). Endret 21. august 2007 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå