Tomzern Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei... Jeg har nettopp oppgradert Pc'en min med nytt hovedkort (msi kt4 ultra) og prosessor (AMD athlon xp 2000+) og 256mb ddr ram... Problemet mitt er at etter å ha installert WindowsXP og alle drivere og slikt så funker alt helt til jeg skal prøve spill...Jeg har prøvd 5 spill og ingen vil virke...Har et S3 savage4 skjermkort. Prøvde å finne en update til driveren av dette skjermkortet, men fant ingenting... Har dere noen anelse om hvor jeg finner en bra driver til dette skjermkortet ? Mvh Tom-Anders Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nå er ikke jeg helt eksperten her, men med et Savage4 3dkort så tviler jeg på at det er mange spill som vil fungere. Siden du har kostet på deg en oppgradering av CPU, hovedkort og ram, så bør du gså få deg et nytt skjermkort. Kjøp et billig geforce 4 (Ti hvis du har råd) og du skal se du får spillt spill igjen. Hvis spillene funket før du oppgraderte, er jo det en annen sak. Hvis det er tilfelle så vet ikke jeg hva som kan være problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå