Gjest Gjest_Jada_* Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Møtte en jente på et kurs i dag, og på det kurset har vi to pauser på 10 min hver. Vi har fått god kontakt, hun er 20 jeg er 17. Hva skal jeg snakke med henne om? Kjenner henne ikke, bare møtt henne en gang. Har tenkt å be henne ut, men hvordan få igang samtaler i pausene? Vet ikke hva vi skal snakke om. Trenger litt hjelp er, er ikke akkurat flink med jenter ellers. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Heh, god kontakt vil si håndhilsing, smiling og litt småprat om skole. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du kan jo starte med å diskutere litt om dagens kurs dere var på sammen, så etter hvert kan dere kommer innpå mer personlige saker som hva hun liker å gjøre i fritiden, hobby, osv. Bli litt kjent med henne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 denne tråden stenges grunnet brudd på reglene om gjesteposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg