Lakrits Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har nettopp skaffet en laptop fra Toshiba. Synes den fungerer generelt, knall til alt jeg har vært bortom. Er litt skeptisk til skjermkortet, ATi Mobility radeon 2400 HD. Det jeg lurer på er, hvilket spill vil den takle. Den spiller BF 2142 md alt på medium og AA på 4x på FPS mellom 30-40. PÅ BF2 spiller jeg alt på høyt (64 player), med godt FPS over 60. Hvilket spill kan den takle. Fant ut at ET:QW bare funka på low . Men lurer på om hvilket spill dette kortet her vil beherske med OK fps. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har nettopp skaffet en laptop fra Toshiba. Synes den fungerer generelt, knall til alt jeg har vært bortom. Er litt skeptisk til skjermkortet, ATi Mobility radeon 2400 HD. Det jeg lurer på er, hvilket spill vil den takle. Den spiller BF 2142 md alt på medium og AA på 4x på FPS mellom 30-40. PÅ BF2 spiller jeg alt på høyt (64 player), med godt FPS over 60. Hvilket spill kan den takle. Fant ut at ET:QW bare funka på low . Men lurer på om hvilket spill dette kortet her vil beherske med OK fps. 9332460[/snapback] Spørs jo hvilken sjanger du mener og så videre. Er du kresen på fps eller er 30 greit? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 FPS/Racing/Strategi og kanskje MMORPG, men ikke et must. Ikke kresen, så lenge det er spillbart, 30 frames er helt greit. Men ikke mindre . Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) 2400-serien sliter en del med dagens spill, men med lavere detaljnivåer og oppløsning satt til 1024x768, så bør det vel gå greit til en viss grad. Er jo slik at disse brikkene ikke er spesielt egnet til spilling, i alle fall ikke om man er en som stiller litt krav til spillopplevelsen. Spill fra 2005 og tidligere (som BF2 evt. BF2142 som er nytt men bruke en noe lik grafikkmotor) bør vel fungere greit da. Så av benchmarks at nye spill som S.T.A.L.K.E.R og SupCom lå på 13-15 FPS ved 1024x768. Endret 21. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Denne har en AMD Turion TL-56 prosessor (dual). Med 1,8 GHZ, siden det er to prosessorer, betyr det at det er 1.8 ganger to? = 3.8 til Slo på spillet og den identifiserte og forhåndsfikset grafikken på options, der stod alt på høyt AA på 8x osv. Rart..:s Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Man legger ikke sammen klokkefrekvensene på hver kjerne på den måten nei. BF2 og BF2142 utnytter heller ikke dual-core, så spillet kjører bare på den ene kjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå