Wickedlike Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Heisann, det har seg slik at jeg prøvde å instalere vista for en tid tilbake, noe som ikke fngerte så bra på min PC, og nå er det slik at hver gang jeg skrur på PCn har jeg 2 valg. Instalationsveiviser for Windows (dette er vista) Tidligere Opperativsysten (eller noe slikt) Hvis jeg ikke trykker på noe velger den vista av seg selv, og da klikker PCn. Så det vil si at jeg må sitte ved PCn hver gang jeg skal skru den på eller resette. Hvordan fjerner jeg vista dritten ? =O Takker Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 her er to alternativer: Alternativ 1 - Høyreklikk på "Min datamaskin" - Startup & Recovery - Ta bort haken "Display list of os for xx secounds" og velg hvilkent os du vil skal starte Alternativ 2: - Sett inn en installasjons cd - Start instalasjonsprogrammet - istedenfor å installere programmet starter du Recovery console - fix MRP. (hvordan står over) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå