jonas_blomster Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Lurer på hvilken PSU jeg skal velge til dette systemet: Systemet er: Intel dual core E 6750 OCZ ddr2 8500 reaper XFX 8800 GTS ASUS P5K deluxe Pris opp til ca 1200,- koster den litt mer eller litt mindre er ikke så altfor nøye. Har sett en del på MIST 600W rev 3, hørt mye bra om MIST gjennom tidene, men er denne fortsatt den man burde kjøpe? Skal også overklokke systemet noe, ikke noe ekstremt, men så langt som mulig med stabile 24/7 settings. Er også viktig at den er STILLE og modulære kabler er også å foretrekke. mvh Jonas Endret 21. august 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg ville gått for en Corsair CMPSU-620HXEU. 620 wattern deres er ikke noe annet enn fantastisk Den koster ca 1000-lappen på billigste webshop. Hardware.no har testet den men på en eller annen måte så har dem klart å bomma noe utrolig på den testen. Bla igjennom tester på nettet, og tro meg du kommer til å bli imponert. Har snakket med flere som har den og den er så stabil som du får den. Mvh Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Så den er enda bedre enn MIST 600W rev 3? Er ikke så værst utsende på den heller, og modulære kabler. Ser bra ut Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vet du hva ... testen i hardware.no er faktisk bra den ... jeg som har klart å blande vinduer her sånn når jeg har sett igjennom ... ser det nå. Beklager det. Men uansett. Corsair-saken er helt konge, og den er blitt editor's choice på mange seriøse websider, og opptil flere kårer den blant de aller aller beste på markedet. Til 1000-lappen så er jo uansett det ikke noe annet enn fantastisk! Jeg har bestilt en sånn selv og jeg sier bare go for it! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Da blir det en sånn da Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ikke noe problem, dreper bare litt tid Ta en kikk på shg.no ... dem har den til under 1000-lappen. Og ta også en kikk på diverse websider hvis du er i tvil, bare å google den og så ser du .... Hvis du skal finne tester da, bruk "corsair 620 review" i og med at den har ett litt annet navn siden det er en EU-modell. Men den er dønn lik forutenom stikk-kontaker og sånn. Innmaten er det samme. Lykke til med PSU'en. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Sckank sitt forslag er den beste løsningen ja. I tillegg er det 5 års garanti fra Corsair, noe de så vidt jeg vet er alene om å tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå