EvenEleven Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja som topic. Noen som går her? Har dere noe å si? Jeg gikk på st halvard i 2 dager og kommer inn på rlyken imorra. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Går på Røyken Helt grei skole. Har egentlig fått det inntrykket av at St. Halvard er "bedre", men jeg vet ikke. De jeg kjenenr som går der trives, men jeg trives også veldig på Røyken så det er så artig det. Hvilken klasse? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det finnes anslagsvis 560 videregående skoler i Norge. Det skulle ikke forundre meg om det blant forumets (i skrivende stund) 124104 medlemmer finnes elever fra over halvparten av dem. Jeg ser ikke for meg at vi kan ha 300 slike tråder her i OT-baren. Hvor mye det enn er hyggelig for de av våre medlemmer som går på akkurat denne skolen så blir det for spesielt til å fortjene et eget emne. Tråden stenges derfor. Reaksjoner og spørmål kan dere sende meg på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg