SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 SirHartge: jeg vil ha tilbake den fucking avatarn muligheten min Siden du spør så fint, jeg har jo lovd deg det tidligere. Sorry at jeg glemte det.. Du har nå muligheten. Artic: det er bilen min ja Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, det var på høy tid herr SirHartge Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er det noen andre enn meg som synes at de av hankjønn her på forumet som velger en avatar med bilde av en "hot lady" eller tilsvarende, er noe betenkelige mhp. kjønnssidentitet. En avatar er, etter min mening, et ikon som skal si noe om en selv og hva en identifiser seg med. OK, er du homo er du unnskyldt. En gutt som identifiser seg med Shakira har et alvorlig problem. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er det noen andre enn meg som synes at de av hankjønn her på forumet som velger en avatar med bilde av en "hot lady" eller tilsvarende, er noe betenkelige mhp. kjønnssidentitet. En avatar er, etter min mening, et ikon som skal si noe om en selv og hva en identifiser seg med. OK, er du homo er du unnskyldt. En gutt som identifiser seg med Shakira har et alvorlig problem. Men nå er det vel ikke bare din mening som gjelder er det vel?? Jeg elsker damer, derfor damer i avatar. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Sjekk min avatar da! Den er tøff den, hjemmelagd i Paint Shop Pro og hele pakka. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 min er grom. cdm sin hjelm Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Penta sin! Pentagrammer er stilig! :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg liker Arve sin, og Kebab sin, og en eller annen annen dude med pokèmon (husker ikke hvem det var). B|Real sin er også kjekk, men den er litt skummel. :S Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 sosohal sin er litt fet, pokemon ruler villt :D (har sett pokemon på GRESK, med tyske subtitles! :D) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 (har sett pokemon på GRESK, med tyske subtitles! :D) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Den råeste Pokemonen ever er Squirtle! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Den råeste Pokemonen ever er Squirtle! Nei, Psyduck det, kanskje. Eller Dugtrio. Tror jeg må lete etter en ny avatr. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva med han sove fyren?Husker ikke navne på han, men han er rå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva med han sove fyren?Husker ikke navne på han, men han er rå Drowzee? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ville egentlig gå for meg selv her, men siden de som nominerer seg selv angivlig er noen selvopptatte idioter, så går stemmen til B|Real Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 eh, jeg tror nok jeg har den beste avataren Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ernie85, din er for "standard" til å vere kul... Stemmer på sosohal eg shorty sin var jo litt fænsi og Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 jeg vet den er fænsy 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ..men pokèmon r00lz0rz da så.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ja pokemon r00lz0rz, men paint er 1337.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg