Gå til innhold

Hvem har den tøffeste/stiligste/teiteste/finest avataren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anders, du som starta tråden ba jo nesten om å "bli sett på mest" lissom. På en måte selvnominasjon.

øhm eehm, altså eeh, frekk du? Jeg starta tråden for å ære de som æres bør :p Ingen selvnominasjon her nei ;)

Jeg er slettes ikke frekk, jeg ytrer bare min mening. =)

Lenke til kommentar
Saklig av deg.

Det skulle være usaklig og barnslig. Du er en teiting.

Men du synes vel du er vel for god til å følge reglene alle andre må følge? Og hvorfor kunne du ikke gjør det skikkelig første gangen?

Fordi.

Og Sadako skal ikke akkurat være pen... :p

Nei, du har helt rett.

Lenke til kommentar

Ketil Lauren: Kan det gå i NORSK ? Er lei av at jeg må lese det minst 5-6 ganger før jeg klarer å tyde innholdet!

Nei kan si det på kinesisk neste gang :roll: Veldig så mye syting på feilene mine nåda.

Lærer eg og, vil nå si at eg er blitt bedre nå i forhold til mine første poster i mars.

Men om du ikke klarer å tyde det eg skriver kan du jo bare elegant hoppe over dem.

Håper du slipper å lese dette 5-6 ganger :rofl:

Lenke til kommentar

Det skulle være usaklig og barnslig. Du er en teiting.

Hva er du for en løk egentlig? Skulle jeg vært teit, hadde jeg sendt pm til en moderator. Og hvem hadde vært foruten avatar da? Jo, 'en mann'.

Fordi.

Sakligheten når nye høyder. Skjerp deg litt, er du snill. :roll:

/me har fått seg avatar. *vise frem*

På tide. :yes:

Pluto

Definitivt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Ikke mange stemmer ti meg, hittil bare èn i posten, og èn på privatemessage. :cry:

Syns det er ille at en håndtegnet innscannet nydelig liten drage som min ikke skal få mer oppmerksomhet, i motsetning til ripp-off-bildene til dere andre :shrug:

(fins sikkert unntak, men trur de fleste bare ripper det fra en eller annen tilfeldig nettside med et kult bilde...) :-?

Lenke til kommentar

Syns det er ille at en håndtegnet innscannet nydelig liten drage som min ikke skal få mer oppmerksomhet, i motsetning til ripp-off-bildene til dere andre  :shrug:  

Hæh? Jeg trodde det var en kanin. :oops:

Min er 'håndlagt' i Paint Shop. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...