Gå til innhold

Hvem har den tøffeste/stiligste/teiteste/finest avataren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er best uten noenting der eg, er faktisk ikke noen som eg syns er noe?

Prøvde du å si

"Synes det er best uten avatar, jeg. Det er faktisk ingen jeg synes er noe." ??

Jeg liker avatarer, og skjønner ikke hva folk har imot animerte. Det er mange her på forumet som har noen kreative og morsomme, for ikke å si tøffe avatarer. :-)

Lenke til kommentar
Nei min er den kuleste her. En halv gitar er ikke akkurat kult det.

Men, nå har du jo bytta avatar, så da gjelder ikke det jeg sa lenger ;) Animasjoner i avatarene -er- irriterende.. Tror gitar-avataren krever en viss interesse for emnet for å bli likt, bryr meg i grunnen ikke om hvem som liker den og ikke (så lenge den ikke går noen ekstremt på nervene da), det er ingen andre som har noen som ligner, det holder for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Har sagt det før, og sier det igjen;

Håndtegnet er best, og avatarer man bare har tatt fra et eller annet bilde eller web-side er bare FOR dumt.

Egenprodusert er best, uten tvil :woot:

Lenke til kommentar

"Synes det er best uten avatar, jeg. Det er faktisk ingen jeg synes er noe." ??

Jeg liker avatarer, og skjønner ikke hva folk har imot animerte. Det er mange her på forumet som har noen kreative og morsomme, for ikke å si tøffe avatarer. :-)

Nei eg sa det eg sa jimmy, hvorfor babler du om jeg? Så lenge du fårsto hva eg mente så er det ok.

Nei forumet begynner å se ut som et juletre? Savner frames versjonen eg, men den kommer nok ikke tilbake er eg redd.

Ja ser jo det at du liker avatarer? Men eg gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...