Wabby Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Synes min er tøff jeg... Den er mere personlig, da bilen er min Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Avataren til B|Real er ihvertfall den mest gjenkjennelige etter min mening, selv om jeg ikke klarer å se hva den skal forestille. Kan noen fortelle meg det? Endret 17. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Avataren til B|Real er ihvertfall den mest gjenkjennelige etter min mening, selv om jeg ikke klarer å se hva den skal forestille. Kan noen fortelle meg det? Big bump? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Avataren til B|Real er ihvertfall den mest gjenkjennelige etter min mening, selv om jeg ikke klarer å se hva den skal forestille. Kan noen fortelle meg det? Big bump? Hva fanden mener du med det? Jeg kommer over et emne i forumet og tenkte at jeg kunne gi mitt bidrag. "Big bump"??? Det har jo fanden meg ingenting med bumping å gjøre. Endret 17. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Da stenges denne og vi fortsetter her Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg