Wayshot Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /me har hevet meg på bytte-avatar-bølgen og har akkurat skiftet avatar. Den gamle, som forestilte en gitar, ble for kjedelig. Den nye, som forestiller et (radio)rør, er mye kulere. Symbolikken er enkel: Jeg er gitarist, og har for lengst realisert hvor mye bedre rørforsterkere låter enn transistor/digital-modelling-forsterkere. Lysende rør ser kult ut også EDIT: Just in case noen leser dette: Nå har jeg bytta ut rør-avataren (http://heimdal.servebeer.com/wayshot/avatar/tube2.jpg) med en Foo Fighters-avatar. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /me har hevet meg på bytte-avatar-bølgen og har akkurat skiftet avatar. Den gamle, som forestilte en gitar, ble for kjedelig. Den nye, som forestiller et (radio)rør, er mye kulere.Symbolikken er enkel: Jeg er gitarist, og har for lengst realisert hvor mye bedre rørforsterkere låter enn transistor/digital-modelling-forsterkere. Lysende rør ser kult ut også Den beste avatar historien på lenge Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med min? Den passer jo med hva alle gjør her... Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Med min avatar føler alle seg hjemme Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Med min avatar føler alle seg hjemme *lol* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 min avatar føler meg dum... Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Med min avatar føler alle seg hjemme uff.. hvor lenge har du hatt den? byttet jo nettopp til denne... jaja, får finne meg en ny da! (selv om min ser bedre ut en din ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 -skjønner egentlig ikke hvorfor ikke flere kan gidde å gjøre noe annet enn å bare rippe et bilde av nettet eller ta et bilde av seg selv... < = = = Sett dere ned og TEGN deres egen avatar. Myyye tøffere, og mye mer personlig Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Må jo lage den selv Min står til navnet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sett dere ned og TEGN deres egen avatar. Myyye tøffere, og mye mer personlig Ikke hvis man fikk NG i tegning. Men jeg har laget min avatar selv altså. I PaintShop. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 LarsC : Mener å huske at jeg så den jenta der i Ringu.. Sadako er guffen. Det er uansett en bra avatar da, selv om det er det siste man ser når man møter sin skjebne. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har ivertfall hatt MuS på fingrene... lol Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Synes min er TØFF Edit: Blir snart beskyldt for at den er fjortis.. bare vent en liten stund.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Edit: Blir snart beskyldt for at den er fjortis.. bare vent en liten stund.. hehe, du ber om det: -fjortisavatar! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 min avatar føler meg dum... Med unntak av meg vet du. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 men min vill alltid være den beste og mest orginale uansett Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 syns Ecthelion sin er kul jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg