Gå til innhold

Hvem har den tøffeste/stiligste/teiteste/finest avataren?

Anbefalte innlegg

/me har hevet meg på bytte-avatar-bølgen og har akkurat skiftet avatar. Den gamle, som forestilte en gitar, ble for kjedelig. Den nye, som forestiller et (radio)rør, er mye kulere.

Symbolikken er enkel: Jeg er gitarist, og har for lengst realisert hvor mye bedre rørforsterkere låter enn transistor/digital-modelling-forsterkere. Lysende rør ser kult ut også :D

EDIT: Just in case noen leser dette: Nå har jeg bytta ut rør-avataren (http://heimdal.servebeer.com/wayshot/avatar/tube2.jpg) med en Foo Fighters-avatar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/me har hevet meg på bytte-avatar-bølgen og har akkurat skiftet avatar. Den gamle, som forestilte en gitar, ble for kjedelig. Den nye, som forestiller et (radio)rør, er mye kulere.

Symbolikken er enkel: Jeg er gitarist, og har for lengst realisert hvor mye bedre rørforsterkere låter enn transistor/digital-modelling-forsterkere. Lysende rør ser kult ut også :D

Den beste avatar historien på lenge :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

-skjønner egentlig ikke hvorfor ikke flere kan gidde å gjøre noe annet enn å bare rippe et bilde av nettet eller ta et bilde av seg selv... :shrug:

< = = =

Sett dere ned og TEGN deres egen avatar. Myyye tøffere, og mye mer personlig :woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-45jaQkrH

Edit: Blir snart beskyldt for at den er fjortis.. bare vent en liten stund..  :p

hehe, du ber om det: -fjortisavatar! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...