indahla Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har installert WHS og ønsker å benytte en add-in som benytter WakeOnLAN. Hvor i Windows slår jeg dette på? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hovedkortet må ha støtte for denne funksjon og du slår på den i BIOSen i utgangspunktet. samt må du konfigurere nettverkskort under "Power Management" Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hvis det er egent lan kort er det ofte med en litten kabel på 3 leder som du kobler på hoved korte. (ofte hvit) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Det er onboard LAN. Hvor under power management? Jeg har et Epox EP-8NPAJ Endret 22. august 2007 av cerveza Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308521&view=detailed du må bare gå mellom alle menyen så finner du den ganske fort, noen ganger ligger det under powermangament , og noen ganger under der lan korte ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå