samebob Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg vedder en tier på at alle her i verden har familie eller har venner som er eier av crocs sko Lenke til kommentar
Joaxter Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Ingen som ser den fjerneste mulighet for at noen faktisk LIKER å gå med strikk? Det får buksa til å se baggy ut, og selv om ikke dere liker det, så liker andre det. Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk? Og det greiene med å kjøpe bukser som passer har ingenting med saken å gjøre, og å ikke gjøre noe som helst med buksen ser en del ganger uhårvelig stygt ut. Du har forstått det. Jeg går med strikk selv, det ser fett ut. Dere kan kalle med soss, homse eller hva dere vil, men JEG liker det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Blitt mange debatter om det med strikke rundt leggen nå Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 I have corcs, and I like them! Alternativet hadde vært noen klogger eller noe. Må nesten ha noe luftig når man endelig får av seg klamme sko. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) strix er fait enough, men crocs skulle vært bannlyst Endret 8. november 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
_chris_ Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 har ikke noe problem med sokkene nedi boksa eller strik jeg. jeg bruker det ikke selv, fordi jeg synes ikke det passer på meg.. det er noen som det passer på og noen det ikke passer på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå