Discipline Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Strikk rundt buksene er altterlig. Hvis buksen er vid er den ment å være sånn. Ønsker du en annen passform bør du sy den inn eller la være å kjøpe vide fits. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kunne ikke være mer enig, contaminated. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 De tøffeste crocs skoene er jo de sorte med dødningskalle på, feiteste skoene EVER! 9353920[/snapback] Word! (bare putt på noen blomster i tillegg så har vi noen fine "sko") Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Enig med trådstarter. Både strikk og Crocs er forferdelig i mine øyne. Strikken kan jo ha en praktisk årsak hvis man feks. sykler, men ellers ser jeg ingen vits i å bruke det. Bukser inne i sokkene vil jeg ikke starte å skrive om engang. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Crocs sier seg selv. Men det med strikk og sokk som dekker over buksa er forferdelig. De fleste gjør det siden det er fint. Pluss at strikken som brukes skal være størst mulig og vhite..Gud det er helt forferdelig. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Butikken selger ikke alltid slimfits, og hva skal du gjøre med de gamle buksene du elsker da? Jo, strikk. Men crocks Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Når jeg skal bruke chuck tailorene mine tar jeg ca. 3 cm av buksene i sokkene også tar jeg boksa utenpå så det ikke synes Endret 2. september 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Butikken selger ikke alltid slimfits, og hva skal du gjøre med de gamle buksene du elsker da? Jo, strikk. Pff.. da lurer jeg veldig på hvilken butikk du kjøper bukser i hvis de ikke har slimfits. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 NÅ selger alle slimfits, men moter går jo av og på. Jeg har bukser fra noen år tilbake når det igjen var kult med sånne sleng bukser. De bruker jeg strikk på nå. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Det du sier er altså at siden motebildet endrer seg, så må du også endre din klesstil hver gang? Og dermed prøver du å få bukser med sleng til å se ut som trange bukser ved hjelp av strikk? Jeg kjøper i alle fall ikke den forklaringen. Hva skal du gjøre med dine slimfits nå som sleng er på vei tilbake da? Går ikke ann å bruke strikk for å få de videre i alle fall. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vet ikke hva man skal gjøre med slimfits da jeg, men jeg vet hva jeg gjør med slengbuksene. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 poenget med crocsene er jo ikke det jævla motegreiene, men at de er jævli gode å gå i! Lenke til kommentar
Joaxter Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ingen som ser den fjerneste mulighet for at noen faktisk LIKER å gå med strikk? Det får buksa til å se baggy ut, og selv om ikke dere liker det, så liker andre det. Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk? Og det greiene med å kjøpe bukser som passer har ingenting med saken å gjøre, og å ikke gjøre noe som helst med buksen ser en del ganger uhårvelig stygt ut. 9349555[/snapback] Takk Du forstår akkurat hva jeg mener Lenke til kommentar
Joaxter Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Butikken selger ikke alltid slimfits, og hva skal du gjøre med de gamle buksene du elsker da? Jo, strikk. Men crocks 9404353[/snapback] Det stemmer Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Crocks må være blandt de styggeste skoene jeg har sett.. Og de passer jo ikke til NOEN ting? O.o De er visstnok gode å gå i, men hvorfor ikke bare kjøpe noen vanlige joggesko eller sandaler som er noenlunde like gode, og som i alle fall ser litt bra ut... Jeg hadde ikke beveget meg utenfor døren med et par crocks på føttene Menmen.. smaken er som baken - Delt. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Enda en grunn til å hate Crocs. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166498 Endret 18. september 2007 av Panic Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Enda en grunn til å hate Crocs. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166498 9520041[/snapback] Helt forferdelig crocs er det siste jeg ville gå i, farlig i tillegg jo! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Crocs er helt forferdelig! Over halvparten av innbyggerne der jeg bor har et par! Det var sak om det i avisa og greier. Dør litt inni meg når jeg ser en feit og ustelt dame i 40åra komme ut av stasjonsvogna iført grønne eller rosa Crocs og med 3stakkars unger på slep med de samme skoene..... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 De som har strikk på buka, har ofte dratt sokkene sine over buksa oxo, noe som er direkte kvalmt.. Som oftest er dette Sosse gutter som er egentlig ikke kan kalles gutter! 9371974[/snapback] Gi meg en god grunn til at de ikke kan kalles gutter? Jeg personlig bruker et lite tynt brunt strikk nederst på noen baggye bukser slik at den ikke skal slenge så mye nederst, det gjør buksen mye mer behagelig å gå i, å strikket syns så vidt untatt vist du ser etter den. men crocs er stygge, men vistnokk jevlig gode å gå i. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Crocs er helt forferdelig!Over halvparten av innbyggerne der jeg bor har et par! Det var sak om det i avisa og greier. Dør litt inni meg når jeg ser en feit og ustelt dame i 40åra komme ut av stasjonsvogna iført grønne eller rosa Crocs og med 3stakkars unger på slep med de samme skoene..... 9529817[/snapback] Haha kunne ikke vært mer enig Men de er gode å gå i, det skal de ha, selv om man med overnevnte kombinasjon ser ut som et takras... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå