Gå til innhold

Strikk rundt leggen? Og Crocs sko


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du sier er altså at siden motebildet endrer seg, så må du også endre din klesstil hver gang? Og dermed prøver du å få bukser med sleng til å se ut som trange bukser ved hjelp av strikk? Jeg kjøper i alle fall ikke den forklaringen.

 

Hva skal du gjøre med dine slimfits nå som sleng er på vei tilbake da? Går ikke ann å bruke strikk for å få de videre i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen som ser den fjerneste mulighet for at noen faktisk LIKER å gå med strikk?

 

Det får buksa til å se baggy ut, og selv om ikke dere liker det, så liker andre det. Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk?

 

Og det greiene med å kjøpe bukser som passer har ingenting med saken å gjøre, og å ikke gjøre noe som helst med buksen ser en del ganger uhårvelig stygt ut.

9349555[/snapback]

Takk :dontgetit: Du forstår akkurat hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Crocks må være blandt de styggeste skoene jeg har sett.. :yucky:

Og de passer jo ikke til NOEN ting? O.o

 

De er visstnok gode å gå i, men hvorfor ikke bare kjøpe noen vanlige joggesko eller sandaler som er noenlunde like gode, og som i alle fall ser litt bra ut... :hrm:

 

Jeg hadde ikke beveget meg utenfor døren med et par crocks på føttene :p

 

 

Menmen.. smaken er som baken - Delt. :blink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De som har strikk på buka, har ofte dratt sokkene sine over buksa oxo, noe som er direkte kvalmt.. Som oftest er dette Sosse gutter som er egentlig ikke kan kalles gutter!  :sick:

9371974[/snapback]

Gi meg en god grunn til at de ikke kan kalles gutter?

 

Jeg personlig bruker et lite tynt brunt strikk nederst på noen baggye bukser slik at den ikke skal slenge så mye nederst, det gjør buksen mye mer behagelig å gå i, å strikket syns så vidt untatt vist du ser etter den.

 

men crocs er stygge, men vistnokk jevlig gode å gå i.

Lenke til kommentar
Crocs er helt forferdelig!

Over halvparten av innbyggerne der jeg bor har et par! Det var sak om det i avisa og greier.

 

Dør litt inni meg når jeg ser en feit og ustelt dame i 40åra komme ut av stasjonsvogna iført grønne eller rosa Crocs og med 3stakkars unger på slep med de samme skoene.....

9529817[/snapback]

 

Haha kunne ikke vært mer enig :D

 

Men de er gode å gå i, det skal de ha, selv om man med overnevnte kombinasjon ser ut som et takras...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...