Gå til innhold

Strikk rundt leggen? Og Crocs sko


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strikk rundt beinet? Det har jeg aldri sett eller hørt om. Noen som kunne være interessert i å poste et bilde av hvordan det ser ut?

 

Når det kommer til crocs så har jeg kjøpt noen fake på eurosko. Jeg syntes de er forferdelig stygge, og hadde egentlig sverget på å aldri kjøpe slike selv. Men så begynte jeg å jobbe i sommer, og fikk veldig vont i beina av skoene mine. Jeg kjøpte meg noen billigere kopier og jeg fikk mindre vont i beina. Jeg kjøpte mine i svart, så de ikke skulle vises så godt. Det er så stygt med de fargerike som ikke egentlig passer til noen andre klesplagg.

Lenke til kommentar
Strikk rundt beinet? Det har jeg aldri sett eller hørt om. Noen som kunne være interessert i å poste et bilde av hvordan det ser ut?

 

Når det kommer til crocs så har jeg kjøpt noen fake på eurosko. Jeg syntes de er forferdelig stygge, og hadde egentlig sverget på å aldri kjøpe slike selv. Men så begynte jeg å jobbe i sommer, og fikk veldig vont i beina av skoene mine. Jeg kjøpte meg noen billigere kopier og jeg fikk mindre vont i beina. Jeg kjøpte mine i svart, så de ikke skulle vises så godt. Det er så stygt med de fargerike som ikke egentlig passer til noen andre klesplagg.

9352448[/snapback]

 

 

Det er at du kanskje bruker en vanlig strikk, eller kanskje en hårstrikk. Så bretter du opp buksa litt, og tar strikkene rundt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...