Flurry Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er da klart, men at alle kommer med utspill om at folk går med strikker fordi alle andre gjør det, det er altså den eneste muligheten, det er bare sånn det er, irriterer meg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sosteren min gar med buksen inni sokkene. Altsa sokkene utenpa buksen. Og trekker de helt opp. (det er jo strikk i sokken) og sier det er mote. Men det ser jo helt for jaevlig ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Sosteren min gar med buksen inni sokkene. Altsa sokkene utenpa buksen. Og trekker de helt opp. (det er jo strikk i sokken) og sier det er mote. Men det ser jo helt for jaevlig ut. 9350972[/snapback] Ja, ikke pent... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Strikk rundt beinet? Det har jeg aldri sett eller hørt om. Noen som kunne være interessert i å poste et bilde av hvordan det ser ut? Når det kommer til crocs så har jeg kjøpt noen fake på eurosko. Jeg syntes de er forferdelig stygge, og hadde egentlig sverget på å aldri kjøpe slike selv. Men så begynte jeg å jobbe i sommer, og fikk veldig vont i beina av skoene mine. Jeg kjøpte meg noen billigere kopier og jeg fikk mindre vont i beina. Jeg kjøpte mine i svart, så de ikke skulle vises så godt. Det er så stygt med de fargerike som ikke egentlig passer til noen andre klesplagg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De tøffeste crocs skoene er jo de sorte med dødningskalle på, feiteste skoene EVER! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Strikk rundt beinet? Det har jeg aldri sett eller hørt om. Noen som kunne være interessert i å poste et bilde av hvordan det ser ut? Når det kommer til crocs så har jeg kjøpt noen fake på eurosko. Jeg syntes de er forferdelig stygge, og hadde egentlig sverget på å aldri kjøpe slike selv. Men så begynte jeg å jobbe i sommer, og fikk veldig vont i beina av skoene mine. Jeg kjøpte meg noen billigere kopier og jeg fikk mindre vont i beina. Jeg kjøpte mine i svart, så de ikke skulle vises så godt. Det er så stygt med de fargerike som ikke egentlig passer til noen andre klesplagg. 9352448[/snapback] Det er at du kanskje bruker en vanlig strikk, eller kanskje en hårstrikk. Så bretter du opp buksa litt, og tar strikkene rundt Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 vel, jeg gjør det selv... (strikk). gjør det på de buksene som er ganske vie for at den ikke skal gå og slenge... bare å bruke 2 hårstrikker som du får kjøpt på f.eks europris til 15 kr, brette opp buksa, dra den over til den ene siden så tar man på strikkene slik at den blir strammere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kan man ikke legge opp buksene da? Mange butikker som kan gjøre det for deg også. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ja men Laundry, carlings osv pleier ikke å ha denne servicen.. når jeg kjøpte buksa mi på Follestad (JL) fikk jeg den skreddersydd (lagt opp) for 100 kr. men G-star buksa mi fra Brandstad fikk jeg ikke lagt opp så den bruker jeg strikk på Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg ønsker fremdeles å se bilder av dette fenomenet. Kan du ta et bilde neste gang du bruker det, vofif? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg ønsker fremdeles å se bilder av dette fenomenet. 9363957[/snapback] Zoom inn på bildet brukeren Redline har lagt ut her, der har du et eksempel, selv om det ikke er det verste jeg har sett. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8216837 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jada jeg kan ta bilde i morgen Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Han som nevnte søstra si, og sokker langt oppe på leggen utenpå buksa. Det er så utrolig STYGT, seriøst. 50% av alle i klassen gjør det, og jeg har ikke ord for hvor stygt det er. Og det samme gjelder strikk :S Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Sokker over buksa? ja, søsteren min gjør det. Det ser helt forferdelig ut, crocs er stygt som juling Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Crocs er kanskje komfortable, men de ser helt forferdelige ut. Sokker over buksa er faktisk noe bedre, og det går ann å gjøre når man skal sykle, eller det er masse snø ute. Edit: Kom nettopp over denne på Digg.com http://www.boingboing.net/2007/08/25/cruggs.html Kan dette være den nye vintermoten? Endret 27. august 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Crocs er kanskje komfortable, men de ser helt forferdelige ut. Sokker over buksa er faktisk noe bedre, og det går ann å gjøre når man skal sykle, eller det er masse snø ute. Edit: Kom nettopp over denne på Digg.com http://www.boingboing.net/2007/08/25/cruggs.html Kan dette være den nye vintermoten? 9369672[/snapback] oj, Fysj Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Her.. Dette er slim fit bukse da så egentlig ikke vits i å bruke strikkene.. pleier vanligvis ikke å bruke på denne buksa men i dag brukte jeg det Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Panic Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Og hva er vitsen? Det ser bare ikke bra ut Endret 27. august 2007 av Panic Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ser ut som alle er enig med meg her. Det er bra! Crocs og strikk = Teit/stygt Strikk er helt greit, men det ser litt rart ut Det er jo til og ha i håret Endret 27. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 De som har strikk på buka, har ofte dratt sokkene sine over buksa oxo, noe som er direkte kvalmt.. Som oftest er dette Sosse gutter som er egentlig ikke kan kalles gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå