kris_a50 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Leste at man må fikle litt med strømkabelen når man installerer Radeon 9700PRO, pga at kortet krever mye strøm, og må kobles på strømforsyningen. Gjelder dette også for "vanlige" 9700-baserte kort, eller er det bare å sette det ned i AGP-sloten? Kris Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vet ikke angående kortet, men jeg kan si deg at med 9700Pro er det søren meg ikke mye fikling altså! Er faktisk enklere enn å putte inn en hvilken som helst annen PC komponent. Du bare tar og fester en sånn liten dings i en slik strømledning som du brukes til HDD og andre disker også er det klart. Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle ATI 9500 (kansje gammlere modeler også)og oppover krever en Extra 12V tilkoling.dvs.. en kabel som kommer fra Skjermkortet som du da kobler til 12V kabelen til HD. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Leste at man må fikle litt med strømkabelen når man installerer Radeon 9700PRO, pga at kortet krever mye strøm, og må kobles på strømforsyningen. Gjelder dette også for "vanlige" 9700-baserte kort, eller er det bare å sette det ned i AGP-sloten? Kris Jeg er ganske sikker på at det gjelder alle 9700 kort Og som han over her sa, det er ikke mye fikling :wink: Lenke til kommentar
Redfist Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ittno problem, har akkuratt koblet inn et radeon kort nå, tok meg maks 5 min å skru ut det gamle gf2 kortet og sette inn det nye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 klarer du det ikke så har du ingenting å gjøre "inni" et kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå