PoWerFeeD Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hei. Jeg har hatt Vista i en mnd nå, men idag når jeg skulle starte så begynner den helt vanlig, loading bar kommer opp. Men så blir skjermen bare svart når Vista logoen skal komme. Jeg får lyden av at Vista starter og pcen høres ut som om den booter videre. Men skjermen forblir svart. Jeg har nyeste drivere til både skjermkort, bios og lydkort. Og den funker helt fint i "safe mode" <- sitter her nå. Hva kan der være? La ikke inn noe nytt siden forrige gang jeg var på. Må si meg meget skuffet over Vista. Dette er ikke første problemet som har oppstått. Jeg har leita litt på forum osv. Men kommer ikke frem til noe. Mange sier Nvidia kort ikke funker, men dette har jo fungert i 1mnd. Og jeg kommer inn i "safe mode" Intel Quad Core Extreme 6700, XFX 8800GTX, 4GB 9600Ram, 150GB Raptor, ASUS P5N32-E SLI HK. Angrer som heia på at jeg brukte 1700kr på en Vista Ultimate som såvidt funker. Endret 21. august 2007 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Det var ikke verre enn at S-VIDEO kabelen som stod i skjermkortet måtte ut. Denne har stått i siden dag 1, så gudene vet hvorfor den laget problem nå. And BTW, angrer ennå Endret 21. august 2007 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Kan det rett og slett vere noko med skjermen eller skjermkortet? oppløysinga er jo låg heilt til du kjem til inn logginga i Windows. Kva skjer om du vel aktiver VGA i den menyen du gjekk inn i sikkerhetsmodus? oysan eg var litt for treg. Endret 21. august 2007 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå