kilik Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) 10/10 fra Deeko.com Kanskje ikke verdens mest respektable spillside, men lover bra i alle fall. Endret 30. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette spillet har jeg hatt truen på siden jeg kjøpte Wiien ifjor Gleder meg til 16november! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg prøvespilte det under Electroworld 2007 Styringen var ganske deilig. Bruker ikke pekingen sånn overdrevent som en del spill skal ha det til. Bruke det fordi man kan det, liksom. Det virket veldig gjennomtenkt. Nå er 10min inntrykk av et spill ikke veldig mye, men virket ihvertfall veldig bra. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Mega-spoiler, ikke les om du vil bevare din Mario Galaxy-møydom til du faktisk har spillet! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Quote from Super Mario Galaxy Limited Edition Guide: "That's right. If you beat Bowser again after collecting all 120 stars, you get to play the game as Luigi. And let me tell you, the game is a little tougher as Luigi because the bro with the green duds jumps and runs differently that Mario. Luigi jumps higher and further, and also runs faster, but has trouble stopping. The each have the same moves, such as the long-jump or backflip, but the different in their basic jump, running speed, and stopping ability makes completing the game harder." Kan ikke 100% bekrefte dette enda, vil oppdatere innlegget når jeg vet for sikkert. Edit: It's true, har sett scan. Er det lov til å legge ut scans (av guider) på forumet? Edit: Okeli dokeli Endret 1. november 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Å så sykt fett! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det er ikke lov å legge ut scans. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Har prøvd å ikke lese så altfor mange spoilere, men en ting lurer jeg på. Vil det bli mulig å utforske hele Mushrom Kingdom, på en eller annen måte? Hørte noen rykter om at du kunne utforske den i starten av spillet, stemmer det? Vil det bli mulig å dra tilbake til byen senere i spillet? Vel, utrolig vanskelig å ikke lese mange spoilere. Gleder meg så ennnnooorrrmmmnnnttt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har spilt starten av spillet: Man starter i en by, ja. Dette er nok noe "hovedgreier". Byen er ganske stor med et slott slik vi kjenner det. Man kan også løpe rundt der og utforske før man drar til slottet for å komme videre. Når Peach og slottet forsvinner blir Mario slengt til en fjern måne. Etter denne "månen" har jeg ikke spilt lenger på storyen. Men at man kommer tilbake til byen er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Flott, da gleder jeg meg bare enda litt mer! Når jeg spillte spillet spillte jeg ikke fra starten av, derfor trengte jeg en liten oppklaring. Edit: spillte spillet spillte Litt morsomt og dumt skrevet av meg Endret 1. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det blir forresten "spilte", ikke "spillte". Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, går litt fort på tastaturet Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Nå så jeg hele denne: http://n4g.com/wii/News-79393.aspx Æææh, jeg som skulle prøve å se så lite som mulig... Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hoho, jeg vet som godt som ingenting om spillet. Har ikke engang sett en trailer siden fjorårets E3. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hoho, jeg vet som godt som ingenting om spillet. Har ikke engang sett en trailer siden fjorårets E3. Haha, sykt heldig da! :O Hadde aldri klart meg med bare den ass... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hoho, jeg vet som godt som ingenting om spillet. Har ikke engang sett en trailer siden fjorårets E3. Er ikke så vanskelig det, om du ikke gleder deg til spillet Om du derimot gleder deg like mye som oss andre, er det godt gjort Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 for dere som er interessert i å se begynnelsen av spillet: http://www.gamersyde.com/news_5461.html Spillte det på electroworld, og ble mektig imponert. blir nok nødt til å investere i en Wii når dette kommer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 <------<< OK, da har jeg fortapt meg i hypen... Prøver å stoppe strømmen av media som kommer nå, har sett for mye allerede. Dette blir nok årets spill for min del. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hadde det ikke vært for at det ikke er mulig å reversere noe slikt hadde jeg stukket øynene ut til vi kom til 16 November. Nei, vei, da hadde jeg ikke kunne fullføre Metroid Prime 3, og når jeg da plasserte øynene i hodet igjen måtte jeg gjennom Prime 3 før Galaxy. Nei, får bare stå av stormen og glede meg til spillet foreligger i postkassen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Merkelig rolig i Japan ved lanseringen... http://gonintendo.com/?p=28561 Er Japan helt tapt i Wii Sports, Wii Play og Wii Fit? Får sannelig håpe det tar seg opp. Om ikke bør det selge bedre i vesten. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 merkelig. Mario-spill har vel gjort det ganske bra der før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå