LucarioX Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Akkurat spillt det på Electroworld nå jeg også Konge spill! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spillet har lekket på nettet, men spillet inneholder visst en "operasjon" som sjekker om konsollen er chippet og nekter å kjøre. Eneste modchipen som klarer å kjøre spillet er en som heter "d2ckey". Ut i fra det jeg har lest vet jeg ikke 100% om dette gjelder bare backup-kopier av SMG eller om man kjører originalen på en moddet Wii. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 For tiden når jeg sitter på PC-en er det noe jeg ser på i repeat hele tiden...Super Mario Galaxy trailere...Gleder meg no viiilt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Spillet har lekket på nettet, men spillet inneholder visst en "operasjon" som sjekker om konsollen er chippet og nekter å kjøre. Eneste modchipen som klarer å kjøre spillet er en som heter "d2ckey". Ut i fra det jeg har lest vet jeg ikke 100% om dette gjelder bare backup-kopier av SMG eller om man kjører originalen på en moddet Wii. Orginalen vil kjøre fint. Chipper er bare aktive når det settes inn en back-up. Problemet er dessuten fikset for chippen cyclowiz og en fiks til Wiikey er på vei. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mario Galaxy ser egentlig dritfett ut. Skulle hatt en Wii nå... Gidder ikke bruke penger på enda en konsoll.. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og spillet er ute i Japan imorgen, eller er i alle fall da PA sender det ut. Har ekstremt lyst på - ikke bare for å få det kanskje en uke før alle andre, men litt på grunn av "Star Get" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Om noen er interessert i å lese, har jeg klint sammen noen inntrykk av Super Mario Galaxy her. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Om noen er interessert i å lese, har jeg klint sammen noen inntrykk av Super Mario Galaxy her. Sånn, da har jeg lest den også. Begynner å bli endel å lese om Galaxy nå Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Om noen er interessert i å lese, har jeg klint sammen noen inntrykk av Super Mario Galaxy her. Leste det...Har kommentert på Wii-fan..Jeg er forøvrid Stian B der Likte det du skrev! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dessverre ikke mitt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og der begynner faksa og komme ut. "Åhåh se på meg jeg har Mario Galaxy bare se på coveret". Og vi har noe så fint som heter Photoshop. Beklager, men jeg tror ikke noen verdens ting på noen bilder som "beviser" at noen har fått Galaxy allerede. Det er egentlig ganske typisk at det blir lagt ut slike fake bilder når det nærmer seg lansering av et etterlengtet spill. Husker Doom 3, gud det florerte av "cover shots" bilder. Coveret til Super Mario Galaxy kan foresten lett finnes på nettet, og limes inn i et hvilket som helst bilde. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det fulgte med flere bilder, gadd ikke å poste alle, men her er de (oioi skittent tastatur gitt): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja for nå ble jeg enda mer overbevist Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 dessverre Bear^, så er det en stor anndel som har Galaxy, kanskje ikke i orginal form, men nedlastet .iso brent ut. Den eneste gode nyheten for dere som er ihugga motstandere av piratkopiering, er at den brente versjonen av Galaxy ikke fungerer på andre modchips enn d2ckey og cyclowiz, noe som utgjør en liten andel av modchipsene der ute. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ja, jeg antar det er lett å få tak i baksiden av coveret, manual (+papirene der), samt trykke designet på en DVD. Da har du bare for mye fritid... :rolleyes: Slik jeg har forstått det er det en kopi sendt ut til anmeldere. Endret 30. oktober 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Usj, mønsteret på selve DVD-platen så ekstremt stygt ut. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvis man ser på bokstavene på coveret, "SUPER MARIO GALAXY", så er det en liten stjerne nede ved noen enkelte bokstaver. Hvis man tar de bokstavene som det er en liten stjerne på, får man; "U R MR GAY". Moro! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg antar det er lett å få tak i baksiden av coveret, manual (+papirene der), samt trykke designet på en DVD. Da har du bare for mye fritid... :rolleyes: Slik jeg har forstått det er det en kopi sendt ut til anmeldere. Manualen var kliss lik utsiden av coveret, bare mindre. Selve platen hadde helt likt motiv som coveret bare med andre farger. Det blå kortet hadde akkurat samme Mario som coveret, Manualen og DVD-en og det siste kortet er kliss lik det som følger med de fleste Nintendospill. Ja damit de var unike de bildene og det var ENORM forskjell mellom de forskjellige delene. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er en anmelderkopi. Og som du selvfølgelig ser går bildet på manualen lengre ned enn selve coveret så der må han i så fall vært frem med photoshopen og tegnet videre nedover, og så flink tror jeg ikke han er - eller ha giddet å gjøre, bare for å skryte av å ha spillet et par uker før alle andre (bortsett fra japanerne da). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er da mange som har anmelderkopier nå. Tviler ikke et sekund på at det er ekte. Jeg får mitt eksemplar om litt over en uke om jeg er like heldig som jeg var med Metroid Prime 3. Så det er ingen grunn til å tvile på da det ikke akkurat er lenge til lanseringen i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå