Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 November blir en hektisk måned for en gamer.... Ja spesielt dem som har alle 3 sier jeg bare, som så meg! Gleder meg til alle spillene som kommer til dem 3 iløpet av dette året Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå blir det nok kjøpt en wii + 'U R MR GAY' her i gården ja. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ja jeg er MR GAY når jeg får galaxy Gay som i glad, not gay like in guys on guys.... XD Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Forskjellige previews.. ser ut som taushetsplikten som Nintendo ga til folka på USA-konferansen er opphevet. http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=617 http://kotaku.com/gaming/wii/super-mario-g...ions-310912.php http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3163654 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Men på en annen side.. Har jeg tatt en veldig vanskelig beslutning.. Blir Simpsons the Game i første omgang, og Galaxy til jul.. Er bare så SImpsons-fan at jeg må .. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Den filmen i shacknews artikkelen var helt RÅ. Dette spillet kommer til å ta flatt av. Ser ufattelig bra ut. Edit: Hey, avataren din sier meg noe annet! Endret 15. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har spilt mario galaxy en god del, og må si at jeg meget meget sannsynlig må ha meg en wii i november ja . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har spilt mario galaxy en god del, og må si at jeg meget meget sannsynlig må ha meg en wii i november ja . Har du spillet Mario Galaxy? Eller er det en typo? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og . Spillene virka ferdig egentlig. Utrolig gøy! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og . Spillene virka ferdig egentlig. Utrolig gøy! Jævla heldig du er da.... Gleder meg så stort til dette spillet Er ikke så lenge til nå Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og . Spillene virka ferdig egentlig. Utrolig gøy! You're one son of a bitch, you know that? And a bit lucky. Heldig du er, er det slik det er å jobbe i Elkjøp så signe me up, im joining. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) hehhe, var morsommere i fjor, når vi var norges første til å spille wii, og kunne gjøre det i 2 dager, mens journalistene etterpå fikk 1 times tid til demonstrasjon og enkel testing . Samt at vi testa ps3 samme dag den kom til norge - lenge før noen andre journalister osv . Men det er nok off topic og skryt fra min side :-). Poenget var uansett at super mario galaxy ga meg supermario64-følelsen igjen - og jeg elsker sm64 og spiller det den dag i dag! Jeg tror dette blir utrolig bra! Endret 15. oktober 2007 av Alastor Leif var her Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis Mario Galaxy gir Super Mario 64 følelse så tipper jeg vi har med en klassiker å gjøre. Gud hvor mange timer jeg har med Super Mario 64, tror faktisk jeg har enda mer på det spillet enn Ocarina of Time. Sykt hvor morsomt det spillet fremdeles er. 16 November kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og . Spillene virka ferdig egentlig. Utrolig gøy! El-Bit ja, var morsomt i år. Selv turte jeg ikke å røre Wiien med Mario, vil oppleve det så nytt som mulig når jeg endelig har det i hendene. Fikk spilt en del Guitar Hero 3 da, ikke akkurat et spill som kan spoiles... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bare en måned til nå... Heldigvis Metroid Prime 3: Corruption om 10 dager også.. for en høst! Må få fullført Super Metroid innen da... måtte jeg bare finne space-jump så jeg kommer meg videre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hehhe, var morsommere i fjor, når vi var norges første til å spille wii, og kunne gjøre det i 2 dager, mens journalistene etterpå fikk 1 times tid til demonstrasjon og enkel testing . Samt at vi testa ps3 samme dag den kom til norge - lenge før noen andre journalister osv . Men det er nok off topic og skryt fra min side :-). Poenget var uansett at super mario galaxy ga meg supermario64-følelsen igjen - og jeg elsker sm64 og spiller det den dag i dag! Jeg tror dette blir utrolig bra! Ah, du er heldig Har utrolig lyst på Galaxy nå. Netsen umulig å vente Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gleder meg veldig nå, previewen til IGN var bare Håpet jeg ville klare å ikke bli for spent på dette spillet, men dessverre gleder jeg meg alt for mye til det... Det verste er at spillet kommer samme måned som Mass Effect og COD4, som jeg gleder meg like mye til.. Er ikke lett å være gamer nå nei Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke når du er en gamer på 15 år og ikke tjener penger... Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 http://wii.com/jp/movies/mario-galaxy-movie1/ Forbannet være japanerne, som får dette spillet om 2 -to- uker! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 1 november! SERIØST! sykt heldige! Endret 19. oktober 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå