Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og :). Spillene virka ferdig egentlig.

Utrolig gøy!

You're one son of a bitch, you know that? And a bit lucky.

Heldig du er, er det slik det er å jobbe i Elkjøp så signe me up, im joining.

Lenke til kommentar

hehhe, var morsommere i fjor, når vi var norges første til å spille wii, og kunne gjøre det i 2 dager, mens journalistene etterpå fikk 1 times tid til demonstrasjon og enkel testing :p.

Samt at vi testa ps3 samme dag den kom til norge - lenge før noen andre journalister osv :).

Men det er nok off topic og skryt fra min side :-).

Poenget var uansett at super mario galaxy ga meg supermario64-følelsen igjen - og jeg elsker sm64 og spiller det den dag i dag! Jeg tror dette blir utrolig bra!

Endret av Alastor
Leif var her
Lenke til kommentar

Hvis Mario Galaxy gir Super Mario 64 følelse så tipper jeg vi har med en klassiker å gjøre. Gud hvor mange timer jeg har med Super Mario 64, tror faktisk jeg har enda mer på det spillet enn Ocarina of Time. Sykt hvor morsomt det spillet fremdeles er.

16 November kan ikke komme fort nok.

Lenke til kommentar
Nei, jeg var på kurs med jobben, og der var det, og metriod prime 3 tilgjengelig for spilling, ganske store deler av spillet og :). Spillene virka ferdig egentlig.

Utrolig gøy!

El-Bit ja, var morsomt i år. Selv turte jeg ikke å røre Wiien med Mario, vil oppleve det så nytt som mulig når jeg endelig har det i hendene. Fikk spilt en del Guitar Hero 3 da, ikke akkurat et spill som kan spoiles...

Lenke til kommentar
hehhe, var morsommere i fjor, når vi var norges første til å spille wii, og kunne gjøre det i 2 dager, mens journalistene etterpå fikk 1 times tid til demonstrasjon og enkel testing :p.

Samt at vi testa ps3 samme dag den kom til norge - lenge før noen andre journalister osv :).

Men det er nok off topic og skryt fra min side :-).

Poenget var uansett at super mario galaxy ga meg supermario64-følelsen igjen - og jeg elsker sm64 og spiller det den dag i dag! Jeg tror dette blir utrolig bra!

Ah, du er heldig :D Har utrolig lyst på Galaxy nå. Netsen umulig å vente :p

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig nå, previewen til IGN var bare :dribble:

Håpet jeg ville klare å ikke bli for spent på dette spillet, men dessverre gleder jeg meg alt for mye til det...

Det verste er at spillet kommer samme måned som Mass Effect og COD4, som jeg gleder meg like mye til..

Er ikke lett å være gamer nå nei :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...