Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Nå begynner pengene å brenne i lomma. Jo mer jeg ser av Super Mario Galaxy (eller U R MR GAY som det sikkert vil bli forkortet til nå) og Super Smash Bros Brawl, jo mer kommer lysten på Wii. Legg til Mario Kart og Zelda, så har jeg lyst til å trekke kortet med engang.

Hvis "U R MR GAY" blir noe allá Super Mario 64, da havner det en Wii her i gården (rettere sagt millitærleiren) før jul ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det kommer til å gjøre det. Det ser jo så herlig ut, utrolig bra grafikk...fargene å alt det. Dunedain, husk det kommer til å være sykt med etterspørsel etter Wii i juletider i år igjen så du bør ikke vente til 20 desember f.eks å prøve å kjøpe en :p

Lenke til kommentar
Det klikker for meg snart...Må bli årets plattform spill!

edit: her er det et bilde: http://www.vgboxart.com/boxes/Wii/7453-orig.jpg

Bak coveret er det ikke no bilde angående støtte for EDTV/HDTV? Vil det ikke støtte det?

Tidlige versjoner av et cover pleier aldri å ha med slik som Wi-Fi-logo, om det er støtte for EDTV/HDTV osv. Det er flere ganger blitt bekreftet at spillet kjører i 408p og at det er 60 fps.

EDIT: Så på linken nå. Tror det covert er fake. Det har tidligere vært to foskjellige, og dette har aldri vært et av dem. Sikker en geek som har prøvd og satt sammen noe. Skriften ser jo helt forferdelig ut, så det kan ikke være noe annet enn fake.

Endret av Celledyret
Lenke til kommentar
Absoluttspill har det til 449 kroner, i tillegg kommer det frakt på 29 kroner. Billig

Jeg slo til med forhåndsbestilling med en gang Galaxy kom inn på listen av spill du kan kjøpe til Wii

Så jeg er garantert ett eksemplar den 16 november. :love:

Gleder meg sykt mye!!

Men har masse andre spill før den tid som COD4, Halo3, Bioshock, Ratchet And clank osv.. og 2 av dem kommer neste måned før Galaxy som kommer den 16.nov!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Damit damit damit damit. Har allerede forhåndsbestilt Assasins Creed og Mass Effect, må og forhåndsbestille Mario Galaxy, og gå til innkjøp av Metroid Prime 3 når det kommer, i tillegg til at jeg skal ha Call of Duty 4 når det kommer ut.

Hjelp meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...