Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ligger mange gameplay videoer på gametrailers.com nå :)

warning; du blir gal med en gang du ser videoene!!

9622944[/snapback]

Ja der er jeg enige, blir faktisk gal av dem gameplayvideoene der :dribble:

9623275[/snapback]

Ja! Digger den grafikken å, fargene er så brae så det er helt vilt :love: Musikken er som vanlig på topp å ;)

Lenke til kommentar
OMG... seriøst.. beste Mario-intro EVER! Dag 1, klarer ikke vente til jul... La oss se.. Metroid Prime 3 den 26. oktober.. Mario Galaxy den 16. november.... Den som ikke har Wii ennå, skaff nå!

9622652[/snapback]

Yup, OMG oppsumerer introen meget godt.

Tror jeg skal 26 oktober ta ut mine 3 sykedager, så 16 November ta ut 3 nye. Om jeg da ikke har flaks og har fri på dagen og noen dager etterpå.

Gleder meg noe meget mye til jeg får hendene mine i Mario Galaxy. Jeg får mer og mer følelse av Super Mario 64. Og Super Mario 64 er blant tidenes om ikke tidenes beste Mario spill.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk den filmen der :wow: Dette må være noe av det beste mine øyner har sett siden første gang jeg spillte SM64. Har ingen andre ord i munnen ennn "fantastisk" akkurat nå!

Forresten den byen vi ser på filmen der, vil vi kunne bevege oss rundt og utforske den? Blir det "hovedbanen" liksom? :)

Var noe i det filmklippet der som minnet meg om anime filmen Chihiro og heksene.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er grafikken? :p Grafikken er vel selvfølgelig nærmere Sunshine enn M64.

9648837[/snapback]

Mer barnslig grafikk og handling - Ja, heller mer mot Sunshine sånn sett. Savner de minimalistiske banene på M64 jeg. Alt blir så mye mer tidløst og spillbart med "Less is more". Nå virker det mer som et barnespill enn et eventyrspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...