LucarioX Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ah, flott side, fungerer fett med Wii Browsern. Om du ser litt etter er det noen spørsmålstegn nederst på siden der, er dette en i likhet med Smash siden som blir oppdatert hver dag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 OMG... seriøst.. beste Mario-intro EVER! Dag 1, klarer ikke vente til jul... La oss se.. Metroid Prime 3 den 26. oktober.. Mario Galaxy den 16. november.... Den som ikke har Wii ennå, skaff nå! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ligger mange gameplay videoer på gametrailers.com nå warning; du blir gal med en gang du ser videoene!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 OMG... seriøst.. beste Mario-intro EVER! Dag 1, klarer ikke vente til jul... La oss se.. Metroid Prime 3 den 26. oktober.. Mario Galaxy den 16. november.... Den som ikke har Wii ennå, skaff nå! 9622652[/snapback] Hvor finner jeg introen ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/prologue/index03.html Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ligger mange gameplay videoer på gametrailers.com nå warning; du blir gal med en gang du ser videoene!! 9622944[/snapback] Ja der er jeg enige, blir faktisk gal av dem gameplayvideoene der Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ligger mange gameplay videoer på gametrailers.com nå warning; du blir gal med en gang du ser videoene!! 9622944[/snapback] Ja der er jeg enige, blir faktisk gal av dem gameplayvideoene der 9623275[/snapback] Ja! Digger den grafikken å, fargene er så brae så det er helt vilt Musikken er som vanlig på topp å Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/prologue/index03.html 9623106[/snapback] Den videoen var bare utrolig vakker. Blir spennende å se hvilken rolle Kamek har i spillet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 OMG... seriøst.. beste Mario-intro EVER! Dag 1, klarer ikke vente til jul... La oss se.. Metroid Prime 3 den 26. oktober.. Mario Galaxy den 16. november.... Den som ikke har Wii ennå, skaff nå! 9622652[/snapback] Yup, OMG oppsumerer introen meget godt. Tror jeg skal 26 oktober ta ut mine 3 sykedager, så 16 November ta ut 3 nye. Om jeg da ikke har flaks og har fri på dagen og noen dager etterpå. Gleder meg noe meget mye til jeg får hendene mine i Mario Galaxy. Jeg får mer og mer følelse av Super Mario 64. Og Super Mario 64 er blant tidenes om ikke tidenes beste Mario spill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Åhh, det så fett ut ! Burde hatt en Wii for dette gitt. Jaja, får satse på at jeg får spilt det på en kamerat sin.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Helt fantastisk den filmen der Dette må være noe av det beste mine øyner har sett siden første gang jeg spillte SM64. Har ingen andre ord i munnen ennn "fantastisk" akkurat nå! Forresten den byen vi ser på filmen der, vil vi kunne bevege oss rundt og utforske den? Blir det "hovedbanen" liksom? Var noe i det filmklippet der som minnet meg om anime filmen Chihiro og heksene. Endret 3. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
jvik Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Sinnsyk fet video, no doubt. HER finner du en del info om spillet! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Har Super Mario Sunshine i japansk versjon (pga "Shine Get!") og har litt lyst på den japanske versjonen av Galaxy også, under 1 måned til det kommer...! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Av det jeg har sett får jeg en større sunshine-feeling enn M64, noe som ikke helt bra. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Sikker på at det ikke er grafikken? Grafikken er vel selvfølgelig nærmere Sunshine enn M64. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Sikker på at det ikke er grafikken? Grafikken er vel selvfølgelig nærmere Sunshine enn M64. 9648837[/snapback] Mer barnslig grafikk og handling - Ja, heller mer mot Sunshine sånn sett. Savner de minimalistiske banene på M64 jeg. Alt blir så mye mer tidløst og spillbart med "Less is more". Nå virker det mer som et barnespill enn et eventyrspill. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Mer barnslig grafikk og handling Her beskriver du alle Mario-spill Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser faktisk ingen av de gameplay-videoene jeg. Vil se og vite minst mulig om spillet! Så får jeg se og gjøre alt i spillet selv! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Veldig lurt, har prøvd det samme men har ikke klart å dy meg... Endret 8. oktober 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg klarer ikke og holde meg jeg heller, men fra nå av skal jeg styre unna bilder og ingamefilmer av Galaxy Noe som ikke er så lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå