Kaffeleif Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Yay da var Mario i hus men når jeg skulle starte spillet begynte den å opptatere seg (wii'en), noe jeg syns er rart siden jeg ikke har internet på den Fulgte oppdateringen med Mario CD-en? Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Yay da var Mario i hus men når jeg skulle starte spillet begynte den å opptatere seg (wii'en), noe jeg syns er rart siden jeg ikke har internet på den Fulgte oppdateringen med Mario CD-en? Det ligger oppdatering til system 3.0 på disken, da spillet ikke kan kjøre med lavere system. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som har bestilt fra Lefdal? Bestilte på tirsdag og har enda ikke fått det...bor i Oslo. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke bestille før jeg var ferdig med eksamen, men falt for fristelsen allikevel. Håper jeg får det i morgen så jeg får brukt helgen litt til det, neste uke er det bare lesing Kanskje jeg kan kjøpe det i en eller annen butikk og levere inn det jeg får i posten i butikken når det en gang kommer...det kommer vel i plast i posten? Bør vel ikke være noe problem å bytte det i en butikk til neste uke da?? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fått spillet i dag og har nå 22 stjerner. Utrolig morsomt spill + lyden! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Har 37 stjerner jeg Fantastisk spill. Ekstremt bra brettdesign og nydelig musikk, en verdig oppfølger til Super Mario 64. EDIT: Nå tror jeg det er på tide å spise gitt. Tiden flyr Endret 16. november 2007 av Alxy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 For the record så er jeg veldig sjalu på alle som har wii nå. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Brettdesignet er GENIALT. All applaus til designerene hos nintendo.. Alt er så sjukt flott.. Eg har opplevd at kameraet har hengt seg opp EIN gong, og då var det i maks 5 sec. Eit gjennomført bra spel, står absolutt til forventningane Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ahhhhhhhhhhhhhh, herregud. Må ned på nærmeste Elkjøp å levere Wii'en til reperasjon pga. en rar durende lyd fra vifta. Nå som jeg hadde kjøpt inn Galaxy og var klar til å spille og saker... Høy durelyd fra Wii skyldes normalt ustabilt underlag. Prøv å flytte på maskinen. Kan selvsagt være noe annet i ditt tilfelle dog. Prøvde å flytte på Wii'en, men dseverre uten hell. Er det forresten noen som har en idé om hvor lenge jeg må belage meg på å vente før jeg får Wii'en tilbake? Beklager off-topic Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har spillt Galaxy i 2 timer nå, dette er fantastisk Er på den Bee World banen nå, synes den minnet litt om en Sunshine bane, ellers morsomt Kommer vel noen mere klassiske SM64 baner etterhvert? Når er det spiller er på sitt beste? På slutten? Gleder meg til å prøve mer, når broren min snart er ferdig å prøve Gleder meg sånn til spøkelses, ørken og is banen Er liksom de som er i mest Mario stil synes jeg. Alltid vært sånn at jeg har likt de best. Vet ikke hvorfor Ingen som vet når disse banene kommer? Har jo sett bilder av dem, så de burde jo være i spillet. Å, jo, et spørsmål til. Har samlet 17 stjerner nå og er i det rommet oppe i tårnet, siste bane jeg kom til var en strand bane i Sunshine stil. Men der hvor hun dama står, hun med gult hår altså, virker det som om det står at jeg har tatt 3/6 sånne "store kraft stjerner", altså burde jeg jo ha kommet halveis til siste boss allerede? Men på en annen side har jeg jo ikke 20 stjerner en gang, og det er jo 60 stjerner du må ha for å kjempe med Bowser siste gang. Er det slik at det blir flere og flere stjerner i galaxene senere i spillet da? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Plukket lett opp spillet på en GAME idag, og har nå spilt i 3 1/2 time. Har vel rundt 12-15 stjerner. Fantastisk spill! Brettdesignet er uventet genialt, og musikken er himmelsk. Ser frem til resten. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Å, jo, et spørsmål til. Har samlet 17 stjerner nå og er i det rommet oppe i tårnet, siste bane jeg kom til var en strand bane i Sunshine stil. Men der hvor hun dama står, hun med gult hår altså, virker det som om det står at jeg har tatt 3/6 sånne "store kraft stjerner", altså burde jeg jo ha kommet halveis til siste boss allerede? Men på en annen side har jeg jo ikke 20 stjerner en gang, og det er jo 60 stjerner du må ha for å kjempe med Bowser siste gang. Er det slik at det blir flere og flere stjerner i galaxene senere i spillet da? Ta gjerne turen tilbake til tidligere galakser. Se etter "krone-ikonet". Mer sier jeg ikke. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tror jeg skjønner poenget nå Herlig hvor flott Mushrom Kingdom så ut i starten av spillet Vi kommer vel aldri tilbake dit noen gang i løpet av spillets gang? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har 35 stjerner nå. Utrolig bra spill Vil egentlig ikke spille igjennom alt i natt men har liksom lyst allikavel... Er så gøy! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Uff, spilt altfor mye nå. 10 timer, 66 stjerner. :/ hehe. Klarer ikke slutteee! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samme her! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Uff, spilt altfor mye nå. 10 timer, 66 stjerner. :/ hehe. Klarer ikke slutteee! Jeg har hatt spillet siden tirsdag og du har såvidt flere stjerner enn meg Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen er ivrig på spiller`n her tydeligvis hehe Kun skrapet til meg 3 stjerner jeg. Sånn går det når man har eksamansoppgave som skal leveres på mandag Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) 46 stjerner i dag siden jeg kom hjem (edit - siden jeg kom hjem etter å ha avlagt eksamen, hur hur ). .. Pause nå. Endret 16. november 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan ikke spille mer inatt på grunn av tidlig dag imorgen. Resultatet etter endt spilledag var 7-8 timers spilling og 35 stjerner. Herlig spill. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har nå 48 stjerner. Etter 8-9 timer spilling vel... Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå