Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!


ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay da var Mario i hus :grin: men når jeg skulle starte spillet begynte den å opptatere seg (wii'en), noe jeg syns er rart siden jeg ikke har internet på den :ermm: Fulgte oppdateringen med Mario CD-en?

 

Det ligger oppdatering til system 3.0 på disken, da spillet ikke kan kjøre med lavere system.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Lefdal? Bestilte på tirsdag og har enda ikke fått det...bor i Oslo. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke bestille før jeg var ferdig med eksamen, men falt for fristelsen allikevel. Håper jeg får det i morgen så jeg får brukt helgen litt til det, neste uke er det bare lesing :( Kanskje jeg kan kjøpe det i en eller annen butikk og levere inn det jeg får i posten i butikken når det en gang kommer...det kommer vel i plast i posten? Bør vel ikke være noe problem å bytte det i en butikk til neste uke da??

Lenke til kommentar
Ahhhhhhhhhhhhhh, herregud. Må ned på nærmeste Elkjøp å levere Wii'en til reperasjon pga. en rar durende lyd fra vifta. Nå som jeg hadde kjøpt inn Galaxy og var klar til å spille og saker...

 

 

Høy durelyd fra Wii skyldes normalt ustabilt underlag. Prøv å flytte på maskinen.

 

Kan selvsagt være noe annet i ditt tilfelle dog.

 

Prøvde å flytte på Wii'en, men dseverre uten hell.

Er det forresten noen som har en idé om hvor lenge jeg må belage meg på å vente før jeg får Wii'en tilbake?

 

Beklager off-topic

Lenke til kommentar
Har spillt Galaxy i 2 timer nå, dette er fantastisk :D

Er på den Bee World banen nå, synes den minnet litt om en Sunshine bane, ellers morsomt :) Kommer vel noen mere klassiske SM64 baner etterhvert? Når er det spiller er på sitt beste? På slutten? Gleder meg til å prøve mer, når broren min snart er ferdig å prøve :p

Gleder meg sånn til spøkelses, ørken og is banen :p Er liksom de som er i mest Mario stil synes jeg. Alltid vært sånn at jeg har likt de best. Vet ikke hvorfor :p Ingen som vet når disse banene kommer? Har jo sett bilder av dem, så de burde jo være i spillet.

 

Å, jo, et spørsmål til. Har samlet 17 stjerner nå og er i det rommet oppe i tårnet, siste bane jeg kom til var en strand bane i Sunshine stil. Men der hvor hun dama står, hun med gult hår altså, virker det som om det står at jeg har tatt 3/6 sånne "store kraft stjerner", altså burde jeg jo ha kommet halveis til siste boss allerede? Men på en annen side har jeg jo ikke 20 stjerner en gang, og det er jo 60 stjerner du må ha for å kjempe med Bowser siste gang. Er det slik at det blir flere og flere stjerner i galaxene senere i spillet da?

Lenke til kommentar
Å, jo, et spørsmål til. Har samlet 17 stjerner nå og er i det rommet oppe i tårnet, siste bane jeg kom til var en strand bane i Sunshine stil. Men der hvor hun dama står, hun med gult hår altså, virker det som om det står at jeg har tatt 3/6 sånne "store kraft stjerner", altså burde jeg jo ha kommet halveis til siste boss allerede? Men på en annen side har jeg jo ikke 20 stjerner en gang, og det er jo 60 stjerner du må ha for å kjempe med Bowser siste gang. Er det slik at det blir flere og flere stjerner i galaxene senere i spillet da?

Ta gjerne turen tilbake til tidligere galakser. Se etter "krone-ikonet". Mer sier jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...