Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja.

Betyr det at det ligger hjemme i postkassen min også!?! Bor du i Oslo forresten? kan være at det tar en dag ekstra å få det over til Bergen,

Bor i Bergen eg og, så da ligger det nok i postkassen din.

Fantastisk spill!

ingenting i min postkasse :[

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-UUbruw
Må si jeg er litt skuffet.. Men, nå har jeg ikke fått spilt så mye ennå da, så håper det tar seg opp for min del ihvertfall.

Hva er du skuffet over?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er konge du kan samle gammle stjerner på ny og samle nødvendige ekstraliv og sånne ministars som du finner omtrent hele veien

etter mine første 2 timer er det klart førsteinntrykk 10 av 10 :D

Super Mario Galaxy er mye mer revolusjonerende enn mangen spill samma hva sjanger det inngår :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det hadde vært et ganske dårlig spill hvis du hadde vært lei av det på en dag.

Gleder meg til imorgen. Da skal jeg forhåpentligvis kjøpe det på PK, men må dessverre vente til søndag før jeg får spilt det fordi jeg skal bort på lørdag og fredag. Huff og huff.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Virkelig gøy spill ja, men liker ikke helt kameraet og de små planetene. :p

Har blitt lite tid til CoD4 og AC (snart ME) de siste dagene :--/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Har kjøpt meg Mario Galaxy så såg eg bak på esken at du kan spiller 2 player. Noen som vett hvordan det funker? Er det splitt screen så er det jo ingen vits :ermm:

Mer som Co-op. En styrer figuren på vanlig måte, mens den andre kan bruke wiimoten til å peke på skjermen for å plukke opp biter av stjerner. Ingen spilt screen.

Har bare spilt det noen få timer nå, men foreløpig gir jeg spillet topp karakter.

Lenke til kommentar

Har spillt Galaxy i 2 timer nå, dette er fantastisk :D

Er på den Bee World banen nå, synes den minnet litt om en Sunshine bane, ellers morsomt :) Kommer vel noen mere klassiske SM64 baner etterhvert? Når er det spiller er på sitt beste? På slutten? Gleder meg til å prøve mer, når broren min snart er ferdig å prøve :p

Lenke til kommentar
Ahhhhhhhhhhhhhh, herregud. Må ned på nærmeste Elkjøp å levere Wii'en til reperasjon pga. en rar durende lyd fra vifta. Nå som jeg hadde kjøpt inn Galaxy og var klar til å spille og saker...

Høy durelyd fra Wii skyldes normalt ustabilt underlag. Prøv å flytte på maskinen.

Kan selvsagt være noe annet i ditt tilfelle dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...