kottila Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja. Betyr det at det ligger hjemme i postkassen min også!?! Bor du i Oslo forresten? kan være at det tar en dag ekstra å få det over til Bergen, Bor i Bergen eg og, så da ligger det nok i postkassen din. Fantastisk spill! ingenting i min postkasse :[ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor bestilte du fra da? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bor også i Bergen... Rart at du ikke har fått den da.. Men du får den sikkert i morgen! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Må si jeg er litt skuffet.. Men, nå har jeg ikke fått spilt så mye ennå da, så håper det tar seg opp for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Må si jeg er litt skuffet.. Men, nå har jeg ikke fått spilt så mye ennå da, så håper det tar seg opp for min del ihvertfall. Hva er du skuffet over? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som kan har spillet å tror man kan spille gjennom spillet flere ganger uten å si det blir mye kjedeligere? At man kan runde det flere ganger liksom, og det er morsomt forde? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Må si jeg er litt skuffet.. Men, nå har jeg ikke fått spilt så mye ennå da, så håper det tar seg opp for min del ihvertfall. Hva er du skuffet over? Vet ikke helt. Bare hatt for store forventninger kanskje? Men, tenker det kommer seg, har jo bare spilt en time eller noe Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg synes det er konge du kan samle gammle stjerner på ny og samle nødvendige ekstraliv og sånne ministars som du finner omtrent hele veien etter mine første 2 timer er det klart førsteinntrykk 10 av 10 Super Mario Galaxy er mye mer revolusjonerende enn mangen spill samma hva sjanger det inngår Endret 15. november 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er imponert over hvor stor variasjon det er i spillet. Jeg har ikke greid å gå lei enda for å si det slikt ^^ Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det hadde vært et ganske dårlig spill hvis du hadde vært lei av det på en dag. Gleder meg til imorgen. Da skal jeg forhåpentligvis kjøpe det på PK, men må dessverre vente til søndag før jeg får spilt det fordi jeg skal bort på lørdag og fredag. Huff og huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Virkelig gøy spill ja, men liker ikke helt kameraet og de små planetene. Har blitt lite tid til CoD4 og AC (snart ME) de siste dagene :--/ Endret 16. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har kjøpt meg Mario Galaxy så såg eg bak på esken at du kan spiller 2 player. Noen som vett hvordan det funker? Er det splitt screen så er det jo ingen vits Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er bare sånn at den andre får en egen stjerne å styre eller noe sånt... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Da var kopi nr. 2 av spillet kjøpt. Ville ikke bli skuffet over at det kanskje ikke kom i posten i dag heller. Nå blir det isolasjon i noen dager! hadet så lenge. Endret 16. november 2007 av Mortifer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har kjøpt meg Mario Galaxy så såg eg bak på esken at du kan spiller 2 player. Noen som vett hvordan det funker? Er det splitt screen så er det jo ingen vits Mer som Co-op. En styrer figuren på vanlig måte, mens den andre kan bruke wiimoten til å peke på skjermen for å plukke opp biter av stjerner. Ingen spilt screen. Har bare spilt det noen få timer nå, men foreløpig gir jeg spillet topp karakter. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ahhhhhhhhhhhhhh, herregud. Må ned på nærmeste Elkjøp å levere Wii'en til reperasjon pga. en rar durende lyd fra vifta. Nå som jeg hadde kjøpt inn Galaxy og var klar til å spille og saker... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har spillt Galaxy i 2 timer nå, dette er fantastisk Er på den Bee World banen nå, synes den minnet litt om en Sunshine bane, ellers morsomt Kommer vel noen mere klassiske SM64 baner etterhvert? Når er det spiller er på sitt beste? På slutten? Gleder meg til å prøve mer, når broren min snart er ferdig å prøve Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk det ikke i posten i dag :/ Det ble sendt i går. Pleier vanligvis å ha spills dagen etter. Jaja.. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Beleilig at jeg har et digert kutt i pekefingern, gitt. Fare for at det åpner seg igjen i dag. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ahhhhhhhhhhhhhh, herregud. Må ned på nærmeste Elkjøp å levere Wii'en til reperasjon pga. en rar durende lyd fra vifta. Nå som jeg hadde kjøpt inn Galaxy og var klar til å spille og saker... Høy durelyd fra Wii skyldes normalt ustabilt underlag. Prøv å flytte på maskinen. Kan selvsagt være noe annet i ditt tilfelle dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå