Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Akkurat i den månden får vi nytt system på hotellet og der sitter jeg, med minst 2 gromtitler jeg vil bruke mest tid på, og så må jeg jobbe masse.

Når skal det bli tid til Mass Effect og Super Mario Galaxy?

Hm, er vel ikke noen som kan brekke foten min her på forumet? Betaler selvfølgelig, men da må du ta med smertestillende :p

Lenke til kommentar
Akkurat i den månden får vi nytt system på hotellet og der sitter jeg, med minst 2 gromtitler jeg vil bruke mest tid på, og så må jeg jobbe masse.

Når skal det bli tid til Mass Effect og Super Mario Galaxy?

Hm, er vel ikke noen som kan brekke foten min her på forumet? Betaler selvfølgelig, men da må du ta med smertestillende :p

9618497[/snapback]

Høres ut som en GENIAL idé! Jeg er med, det betyr dobbel betaling. Klarer du knekke én, tar du en til tvert.

Hvem kan hjelpe oss her?

PS: Jeg vil også ha smertestillende... MASSE.. :D

Lenke til kommentar

Ja det føles nesten som Super Mario 64 når du ser filmene, og det lover godt. Får håpe at det er SM64 i stil og når det kommer ut.

Gud hvor mange timer jeg brukte på det spillet, og fremdeles bruker på det spillet. Har fått 120 stjerner flere ganger men det er bare noe med SM64 som er koselig.

Men høsten er farlige månder, med masse kvalitetsspill. Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Mass Effect og Call of Duty 4 er bare noen kvalitetstitler. Så har Live Arcade og Virtual Console klassikere på vei i fart.

God damit jeg trenger ikke bare en knekt fot, jeg trenger mer enn 24 timer i løpet av et døgn. Hvem er med for å kolonisere Mars?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...