ballerusk Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Ny video: http://www.jeux-france.com/downloads8264_v...rio-galaxy.html Samme, bare på YT: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 :w00t: Jeg gleder meg til Galaxy og GH3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Et lite gull der helt på slutten av den filmen: "Are you filming this?" "Erm, yes" "You cant film this level" "ok" Litt seint å komme med det, når kisen allerede hadde filmet hele levelen Gleder meg til Galaxy kommer, ser ut til å være et av årets store titler. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 OMG, jeg vil ha SMG Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nye bilder (galakse-hub blant annet). . Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ser jo ut som X360 grafikk nesten. Men hvor blir det av Goombaene? Er ikke de med lenger? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke så lenge igjen da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ser jo ut som X360 grafikk nesten. Men hvor blir det av Goombaene? Er ikke de med lenger? 9617385[/snapback] Det er 40 galakser, Goomba-ene er ikke i alle... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Godt poeng. Kan bare ikke huske å ha sett de enda. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Årets spill ?! Vet det blir brukt rett som det er, men dette ser ut til å bli et like godt plattformspill som Mario 64, et av de beste spillene jeg har spillt! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Fantastisk om det blir det! SM64 er og blir verdens beste spill, etter min mening. Håper bare ikke Galaxy mister noe av den gamle Mario stiler, i og med at allt foregår i Galaxen. Håper på noen litt mer klassiske Mario baner også Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Dette er spillet jeg gleder meg mest til for øyeblikket. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det spillet jeg også gleder meg mest til, helt klart! Lurer på om spillet snart er helt ferdig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat i den månden får vi nytt system på hotellet og der sitter jeg, med minst 2 gromtitler jeg vil bruke mest tid på, og så må jeg jobbe masse. Når skal det bli tid til Mass Effect og Super Mario Galaxy? Hm, er vel ikke noen som kan brekke foten min her på forumet? Betaler selvfølgelig, men da må du ta med smertestillende Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat i den månden får vi nytt system på hotellet og der sitter jeg, med minst 2 gromtitler jeg vil bruke mest tid på, og så må jeg jobbe masse. Når skal det bli tid til Mass Effect og Super Mario Galaxy? Hm, er vel ikke noen som kan brekke foten min her på forumet? Betaler selvfølgelig, men da må du ta med smertestillende 9618497[/snapback] Høres ut som en GENIAL idé! Jeg er med, det betyr dobbel betaling. Klarer du knekke én, tar du en til tvert. Hvem kan hjelpe oss her? PS: Jeg vil også ha smertestillende... MASSE.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Gleder meg når dette kommer, har bestilt dette for 2måneder siden og betalt det allerede hos absoluttspill Årets høydepunkt for Nintendo Wii vil jeg si, GOTY anyone! Endret 2. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 ahh! Fikk litt av den Super Mario 64 følelsen når jeg så filmen. Var imponerende å se Mario i 3d for første gang for mange mange år siden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja det føles nesten som Super Mario 64 når du ser filmene, og det lover godt. Får håpe at det er SM64 i stil og når det kommer ut. Gud hvor mange timer jeg brukte på det spillet, og fremdeles bruker på det spillet. Har fått 120 stjerner flere ganger men det er bare noe med SM64 som er koselig. Men høsten er farlige månder, med masse kvalitetsspill. Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Mass Effect og Call of Duty 4 er bare noen kvalitetstitler. Så har Live Arcade og Virtual Console klassikere på vei i fart. God damit jeg trenger ikke bare en knekt fot, jeg trenger mer enn 24 timer i løpet av et døgn. Hvem er med for å kolonisere Mars? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat det samme her, føler at dette er en skikkelig arvtager til SM64 tronen. ser utrolig morsom ut, og de viser og at Wii virkelig klarer veldig pen grafikk. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Og her er den offisielle siden for SMG - japansk vel og merke, med masse fine videoer I feel like a giggly little girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå