M@R7!N Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg klikker mentalt om spillet er utsolgt imorgen Jeg baserer meg på utgivelsesdatoen som er 16. november og om feks. spaceworld er utsolgt skal de få høre det! (Må nesten kjøpe det der, elkjøp i Stavanger setrum er UBRUKELIG. De har ALDRI spill, faen for møkkabutikk.) Mulig jeg tar turen til elkjøp forus da, er vel 499 spillet går for på elkjøp? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så er altså spillet allerede gitt ut i de flest elkjøp butikker? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, nå er det bare å dra hjem og se i postkassen! Pizza og Mario Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå la mitt eksemplar i postboksen Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var først og hentet posten nå (arbeidsuke). Og der lå mitt eget Super Mario Galaxy! Klikket helt for meg når jeg så den.. Er forsatt i full ekstase, men nå er det trening så jeg får ikke prøvd det før i kveld.. Kan ikke vente!! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Må gjennom en slitsom skoledag for å komme hjem til Mario hvis da det ikke er utsolgt... veit noen om de har spillet på stovner senteret i dag? eller lørenskog Endret 15. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Yes! Det lå i postkassen. En liten søt pakke ifra platekompaniet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har forhåndsbestilt, og henter det i mårra! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
JV Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilte fra platekompaniet i går kveld og det ble sendt i dag. Da gleder jeg meg til i morgen PERFEKT helg! Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Noen som har sett spillet i butikk i Trondheim? Var innom Spaceworld på torget og Spiderman/Game, og de hadde det ikke der hvertfall. Det vil si, de hadde det visstnok inne hos Game men fikk ikke lov til å selge før i morra. Ser også at spillet er registrert på lager hos flere Elkjøp-butikker, men langt fra alle. Cheekyness! Endret 15. november 2007 av halopete Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er så digg å slippe å finne det i butikkene fysiskt azz Da ender det opp med nedtur att du ikke får tak i det Super Mario Galaxy eier faen så mye Er så glad nå i denne tiden med 3 konsoller att det er helt sykt Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Woho. Fikk Galaxy idag :] Det er toooo goood! Lenke til kommentar
Blundernernern Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som vet om noen b utikker i Oslo holder nattåpent i dag pga Mario Galaxy? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gjett hva som kom i posten i dag?! Og gjett hva jeg skal gjøre denne helga?! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk det av platekompaniet idag.. Blei sendt igår.. Er et helt utrolig nydelig spill.. Alt stemmer, gameplay, grafikk, og ikke minst; kontrollen.. Fulltreffen opplevelse Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er så digg å slippe å finne det i butikkene fysiskt azzDa ender det opp med nedtur att du ikke får tak i det Super Mario Galaxy eier faen så mye Er så glad nå i denne tiden med 3 konsoller att det er helt sykt Samme her. Nå begynner jeg faktisk å legge fra meg hele greia med at jeg angrer på kjøpet av PS3 og Wii. Kjekt å ha dem alle sammen når stortitlene ruller inn Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mario Gallaxy får meg nesten til å kjøpe Wii! Har så lyst til å spille. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var innom butikken og plukket det opp i sted! Good times! Dette ser dårlig ut for helgens tur ut på byen! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk også Galaxy i dag. Har 10 stjerner nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det bra eller? Stemmer alle Reviewene? Ingen spoilere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå