Eddie81 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mario galaxy ble iallfall sluppet over alt her igår. På tven snurrer reklamen og sier 16 november, men alle butikker jeg sjekket i selger det allerede. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Platekompaniet sier I salg fra 31/12 på sine nettsider... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kanskje Platekompaniet er utsolgt og at de får inn neste ladning av SMG 31/12? Jeg fikk i hvertfall bekreftelse på at de skulle sende meg spillet i går. Regner da med at det er nettbutikken som er utsolgt, men at de har holdt av eksemplarer til butikkene. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk nettopp smg fra platekompaniet. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) SMG dumpet akkurat ned i postkassa her fra AS.... Skall fyre opp Wii'n snart... Ååååå dette skall bli digg Endret 15. november 2007 av Otowi Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 I posten, eller kjøpt i butikk? Noen som har kjøpt dette i butikk i Oslo-området, som ikke har betalt Spaceworld-priser? Jeg gidder ikke betale 600 for et tv-spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Oh my god! Dere fikk mail om at det var sendt i går? Syns denne var litt morsom i disse tider med så mange spill (har Cod4, Mass Effect, Assassin's Creed å spille også ) Endret 15. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
bjs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det noen som kan si meg hvilke spaceworldbutikker som solgte spillet allerede i går? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja. Betyr det at det ligger hjemme i postkassen min også!?! Bor du i Oslo forresten? kan være at det tar en dag ekstra å få det over til Bergen, Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Der dunket Mario Galaxy, sammen med Assasin's Creed og Ratchet and Clank ned i postkassen min også! Dette er dagen jeg har ventet på, som er grunnen sammen med Zelda til at jeg kjøpte meg en wii.. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Min ble sendt fra cdon på tirsdag, sjekket postkassen i morges men var ikke kommet, håper den ligger der når jeg kommer tilbake. Har dog ikke så mye tid å spille for før juleferien, men da kommer jeg til å ta med alle spillene jeg ikke har fått spilt (metroid, mario galaxy, gh3 (forhåndsbestilt)) til hytta på fjellet, så tror det blir en bra jul. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk nettopp smg fra platekompaniet. Ikke F om jeg jobber overtid i dag. Her er det bare å komme seg fort hjem. Regner med at da ligger det en liten pakke og venter på meg hjemme. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk nettopp smg fra platekompaniet. Ikke F om jeg jobber overtid i dag. Her er det bare å komme seg fort hjem. Regner med at da ligger det en liten pakke og venter på meg hjemme. Lurer på å "jobbe" hjemmefra resten av dagen, men gidder ikke stresse hvis ikke det har kommet (finner kanskje Endless Ocean der også!). Skulle hatt en arbeidsløs god nabo jeg kunne kontaktet.. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 fikk spillet i dag...kan bare si: WOW!... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Her sitter jeg miserabel fordi mitt har enda ikke ankommet. Ringte diverse butikker i Drammen, men ingen vil selge det før i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk og Super Mario Galaxy og Ratchet And Clank idag... Og fikk Assassins Creed igår Satan så bra å være alle 3 konsollgamer ftw nå Knuser alt som er til pc av spill etter det jeg mener Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk og Super Mario Galaxy og Ratchet And Clank idag... Og fikk Assassins Creed igår Satan så bra å være alle 3 konsollgamer ftw nå Knuser alt som er til pc av spill etter det jeg mener Helt enig med deg.. Konsollspill slår alt, og det er helt hærlig å være helgardert i denne generasjonen! Super Mario Galaxy!! Har ikke ord for hva jeg føler etter ca. 1 og en halv time spilling nå! :O . Dette er helt vilt!! Lenke til kommentar
bjs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja. Betyr det at det ligger hjemme i postkassen min også!?! Bor du i Oslo forresten? kan være at det tar en dag ekstra å få det over til Bergen, Bor i Bergen eg og, så da ligger det nok i postkassen din. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Synd at mitt kommer i morgen, jeg vil ha det i dag Finner ingen butikker i Oslo som har det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå