Bruker-104685 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Gleder meg sykt til dette spillet får det enten imorgen eller fredag eller senest lørdag Og reviewsene i utlandet ifølge gamerankings er det nummer 2 of all time in games Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Satser på å kjøpe mitt eksemplar i butikk på fredag. Skal ikke være noe problem i Oslo det? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei det skal det ikke, hvis det blir det er vi begge screwed Selv sjekker jeg senteret der jeg bor så stikker jeg downtown Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har peiling på hvor mye spillet vil koste i butikkene? Hvis det blir langt over 5 lapper vil jeg heller vurdere et nettkjøp. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ligger vel omkring 499kr og 549kr de fleste stedene, over det = bullcrap! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Yess! Da var Super Mario Galaxy sendt fra AbsoluttSpill.no Reiner med å få det i morgen. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har peiling på hvor mye spillet vil koste i butikkene? Hvis det blir langt over 5 lapper vil jeg heller vurdere et nettkjøp. Det kommer vel sikkert til å koste 399 i platekompens butikker også Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ringte nettopp nærmeste Spaceworld fra der hvor jeg bor (Oslo). De sa at det ikke var noe pes og komme å hente Mario Galaxy nå. Jeg synes dog at prisen var noe stiv - 599 kr. Jeg kunne i tillegg plukke med meg Assasin's Creed (til Xbox360, som jeg også er på utkikk etter), for 650 kr. Hmm, what to do what to do PS! Noen som vet bekreftet butikkpris på Expert/Elkjøp/Lefdal på fredag ? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ringte nettopp nærmeste Spaceworld fra der hvor jeg bor (Oslo).De sa at det ikke var noe pes og komme å hente Mario Galaxy nå. Jeg synes dog at prisen var noe stiv - 599 kr. Jeg kunne i tillegg plukke med meg Assasin's Creed (til Xbox360, som jeg også er på utkikk etter), for 650 kr. Hmm, what to do what to do PS! Noen som vet bekreftet butikkpris på Expert/Elkjøp/Lefdal på fredag ? Kjøp fra platekompaniet på nettet og få den i posten på fredag. AC er billigere der også Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet om platekompaniet i Stavanger vil selge spillet? Aldri sett noen spill der før, men så har jeg nesten aldri vært innom heller Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Yes, statusen forandret seg fra "klar for sending" til "sendt" fra AS. Håper det kommer i morgen da **Edit: han skriveleifen tok seg en uventet tur innom** Endret 14. november 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg og fikk mail fra absoluttspill.no idag både ratchet and clank og galaxy har blitt sendt Gleder meg stort til imorgen eller til fredag Har allerde masse storspill som assassins creed og cod 4 og masse fler Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mitt er også sendt fra Absoluttspill! Satser på å få det sammen med Assasin's creed og Ratchet and Clank i morgen.. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ringte nettopp nærmeste Spaceworld fra der hvor jeg bor (Oslo).De sa at det ikke var noe pes og komme å hente Mario Galaxy nå. Jeg synes dog at prisen var noe stiv - 599 kr. Jeg kunne i tillegg plukke med meg Assasin's Creed (til Xbox360, som jeg også er på utkikk etter), for 650 kr. Hmm, what to do what to do PS! Noen som vet bekreftet butikkpris på Expert/Elkjøp/Lefdal på fredag ? Elkjøp = 499 (Butikkpris) 399 (Nettpris) Lefdal = 499 (Butikkpris) 399 (Nettpris) Expert = ? Endret 14. november 2007 av Jakos-k Lenke til kommentar
JV Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har akkurat bestilt fra Platekompaniet. Håper jeg får på fredag (eller torsdag hadde også vært ok )! Noen som tror de kanskje ikke har nok til alle som har forhåndsbestilt der? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 gamezone sendte det i går. Håper eg får det i morgon ;D. Men så var det og skule og jobb i morgon -.- Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HOHO! JEG FIKK SPILLET I DAG! Nettopp kommet hjem fra jobb. Skal snart putte skiva i Wiien, men må først hype meg opp skikkelig ved å se gamle Mario-reklamer på YouTube. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HOHO! JEG FIKK SPILLET I DAG! Nettopp kommet hjem fra jobb. Skal snart putte skiva i Wiien, men må først hype meg opp skikkelig ved å se gamle Mario-reklamer på YouTube. IKKE SANT DET ER HERLIG!? Det er så herlig Snart 40 stjerner! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Noen spaceworld butikker i oslo som har Galaxy? Hvor ligger de? Endret 15. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tror dere det er mulig å få kjøpt det i butikken nå? Stavanger område? Noen som har sett det i hyllene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå