Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er prisen på elkjøp 399kr ?

Har nemlig muligheten å skaffe spillet 11.30 elns men da betaler jeg 499kr

eller vente til kvelden hmmm.....:p

399,- på lefdal og elkjøp sine nettbutikker. Vet ikke om det koster det i butikken men.

Kundeavisen sier 499,- i butikken, så da vli det vel lønne seg å bestille fra nettet? Usikker på hvor mye de tar i frakt.

Lenke til kommentar

Fyfaen! Det samme skal jeg gjøre. Starta Mario 64 på ny for ikke sååå lenge siden, så vet ikke om jeg skal starte på ny, eller fortsette hvor jeg er. Problemet er at Mario 64 blir kjedeligere dess lenger man spiller. Man kommer til kjipere baner (Ubåt-banen, underjordsbanen med det sjømonsteret etc), og plutselig har man kun de der "samle røde mynter og hundre mynter-stjernene" igjen.

Jeg har nå gledet meg i ca to år til Mario Galaxy, og nå som jeg nettopp har fått bekreftet at det er sendt... gleder jeg meg nesten ikke lenger. Det er så sinnsykt typisk. Det samme skjedde med både Halo 3, Metroid Prime 3 og litt med Call of Duty 4. I perioder tilbringer jeg timer på internett bare for å diskutere, lese, sjekk ut bilder av spillet, og så plutselig er jeg helt likegyldig til det. Satans plagsomt. Får håpe at spillet blir ekstra imponerende nå som forventningene mine plutselig har stukket av. Bajs.

Lenke til kommentar

Eg har vel aldri hatt noko særlige forventningar til Mario Galaxy før idag. Eg forhandsbestilte spelet for vel 3 veker sidan, men mest berre "for å ha det". Før var det slik at eg gleda meg til spel gong på gong, men vart nesten alltid skuffa (sjølvsagt er det unntak). No er det plutselig omvendt. Eg bestilte MP3 rett før lanseringsdato etter å ha sett EIN in-game video. Det virka liksom tøft. No er eg bortimot frelst av spelet. Først no nokre dagar før lansering av Mario Galaxy kjenner eg det kriblar i magen. Den første somarfuglen kom fram då det fekk 10/10 av gamer.no. No er det sikkert 1000 somarfuglar i magen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...