Sveern Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heldigvis begynner jeg sent på fredag Satse på å rekke butikken før skolen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvor bestilte du fra? Cdon.no =) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ok. Absoluttspill sender nok ikke ut før i morgen Endret 13. november 2007 av Mevon Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kan vere eg har vore heldig for ein gongs skuld då Satser å få det på Torsdag. Men fukkings historieprøve på fredag!... Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er prisen på elkjøp 399kr ? Har nemlig muligheten å skaffe spillet 11.30 elns men da betaler jeg 499kr eller vente til kvelden hmmm..... 399,- på lefdal og elkjøp sine nettbutikker. Vet ikke om det koster det i butikken men. Kundeavisen sier 499,- i butikken, så da vli det vel lønne seg å bestille fra nettet? Usikker på hvor mye de tar i frakt. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 399 hos Platekompaniet. Jeg skal være der når de åpner Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bestillte nettop fra AS... Første gangen jeg handler der, får håpe jeg får det fort Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har fått spilt tre og en halv time nå. Basert på det jeg har spilt hittil er dette etter min mening et av tidenes beste spill, hvis ikke det aller beste. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bedre enn Mario 64? O.o Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hmmm fikk mail fra cdon i mårrest om at mitt eksemplar var sendt Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hoho! Mitt er sendt fra GameZone! ...Jeg har egentlig ikke så mye mer å si. GLDR MG. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bedre enn Mario 64? O.o Etter min mening er dette et bedre spill, ja. Super Mario 64 revolusjonerte spillverden på en annen måte, men Super Mario Galaxy er perfeksjonisme i form av pur moro og spilleglede jeg ikke har vært borti maken til. Gled dere! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det var akkurat det jeg ville høre. Men du milde faen.... Morra mi lånte alle penga mine og kan ikke lever dem tilbake før 20. november. Jeg er fortsatt like heldig. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sell noe gammelt skrap. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) *Hadde solgt skrap* men er så heldig at jeg får spillet ca. 11.30 på fredag selv om jeg er på skolen da Endret 13. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da har jeg spilt SM64 i litt over en time. *mimre* Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 *Sitti og spilt Super Mario Sunshine* *SPYTTE PÅ* THE CURSE HAS BEEN LIFTED XD har seff mimra over SM64, så måtte se på det heslige ved mario...sunshine... -.-.-.-.- Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fyfaen! Det samme skal jeg gjøre. Starta Mario 64 på ny for ikke sååå lenge siden, så vet ikke om jeg skal starte på ny, eller fortsette hvor jeg er. Problemet er at Mario 64 blir kjedeligere dess lenger man spiller. Man kommer til kjipere baner (Ubåt-banen, underjordsbanen med det sjømonsteret etc), og plutselig har man kun de der "samle røde mynter og hundre mynter-stjernene" igjen. Jeg har nå gledet meg i ca to år til Mario Galaxy, og nå som jeg nettopp har fått bekreftet at det er sendt... gleder jeg meg nesten ikke lenger. Det er så sinnsykt typisk. Det samme skjedde med både Halo 3, Metroid Prime 3 og litt med Call of Duty 4. I perioder tilbringer jeg timer på internett bare for å diskutere, lese, sjekk ut bilder av spillet, og så plutselig er jeg helt likegyldig til det. Satans plagsomt. Får håpe at spillet blir ekstra imponerende nå som forventningene mine plutselig har stukket av. Bajs. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Eg har vel aldri hatt noko særlige forventningar til Mario Galaxy før idag. Eg forhandsbestilte spelet for vel 3 veker sidan, men mest berre "for å ha det". Før var det slik at eg gleda meg til spel gong på gong, men vart nesten alltid skuffa (sjølvsagt er det unntak). No er det plutselig omvendt. Eg bestilte MP3 rett før lanseringsdato etter å ha sett EIN in-game video. Det virka liksom tøft. No er eg bortimot frelst av spelet. Først no nokre dagar før lansering av Mario Galaxy kjenner eg det kriblar i magen. Den første somarfuglen kom fram då det fekk 10/10 av gamer.no. No er det sikkert 1000 somarfuglar i magen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skal spille mer Galaxy nå. Har 15 stjerner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå