Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Du som skal skrive omtale på wii-fan? :) Gleder meg så utrolig til fredag! Spillet det, assassins creed, og call of duty i hele helga :D <3

Ja, det er det. Galaxy er et viktig spill, og viktige spill får vi som regel litt før lansering for å ha klar en omtale rimelig fort. Men nå har det ennå ikke kommet... :(

Er ikke det at jeg klør i fingrene etter det egentlig, for jeg har fått litt tid på det tidligere, men.. huff.. :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om dette faktisk vil være å finne i butikkhyllen på fredag? Erfaringsmessig får jo ikke butikkene inn spill før en ukes tid etter annonsert release, da tenker jeg først og fremst på Elkjøp og/eller Platekompaniet som er de butikkene som er lettest tilgjenglig for meg.

Lenke til kommentar

Her pleier jeg å få kjøpt spill 1-2 dager før release. Bor forøvrid i Sarpsborg, men vet ikke åssen det er på EB games i Sverige på Nordby siden det er der jeg skal ha meg galaxy siden jeg har en tilgodelapp...Får vel dra dit på fredag så jeg vet at jeg får med meg spillet hjem. :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette faktisk vil være å finne i butikkhyllen på fredag? Erfaringsmessig får jo ikke butikkene inn spill før en ukes tid etter annonsert release, da tenker jeg først og fremst på Elkjøp og/eller Platekompaniet som er de butikkene som er lettest tilgjenglig for meg.

Jeg skal selv sjekke dette på Elkjøp hos meg i dag. Kan poste igjen litt senere om hva de har å si. Er ofte sen her også.

Lenke til kommentar
PS. Spillet bør kjøpes så snart som mulig. I England i alle fall så er spillet utsolgt hos distributører og ingen nye leveranser før i 2008.

http://www.shopto.net/forum/viewtopic.php?t=2249

Her går Nintendo nok glipp av mye salg i juletidene....Typisk det. Glad jeg har forhåndsbestilt i alle fall

Håper ikke det blir slik i Norge? Tror dere ikke at det er flere Mario Galaxy eksemplarer igjen i Oslo på fredag ettermiddag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...