Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Du som skal skrive omtale på wii-fan? Gleder meg så utrolig til fredag! Spillet det, assassins creed, og call of duty i hele helga <3 Ja, det er det. Galaxy er et viktig spill, og viktige spill får vi som regel litt før lansering for å ha klar en omtale rimelig fort. Men nå har det ennå ikke kommet... Er ikke det at jeg klør i fingrene etter det egentlig, for jeg har fått litt tid på det tidligere, men.. huff.. Endret 13. november 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hva om du ikke får det før fredag? Må du vente til neste uke da, eller kjøper du det bare selv? Endret 13. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Usikker. Har litt andre ting jeg må bruke penger på for tiden. Det er en veldig kinkig situasjon. Er mulig jeg kan utnytte en kompis. Endret 13. november 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva går egentlig spillet ut på? Er det slik som på SM64 at man samler stjerner, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om dette faktisk vil være å finne i butikkhyllen på fredag? Erfaringsmessig får jo ikke butikkene inn spill før en ukes tid etter annonsert release, da tenker jeg først og fremst på Elkjøp og/eller Platekompaniet som er de butikkene som er lettest tilgjenglig for meg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva slags erfaring er det du har da mon tro? De fleste butikker får inn spill flere dager eller mer før de har lansering...? Hvor bor du? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bor i Oslo, fant verken Metroid Prime 3, Anno 1701 eller Phantom Hourglass på Elkjøp samme dag som annonsert slippdato, måtte krype til korset og rusle til Game og/eller Spaceworld for å finne disse. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Her pleier jeg å få kjøpt spill 1-2 dager før release. Bor forøvrid i Sarpsborg, men vet ikke åssen det er på EB games i Sverige på Nordby siden det er der jeg skal ha meg galaxy siden jeg har en tilgodelapp...Får vel dra dit på fredag så jeg vet at jeg får med meg spillet hjem. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om dette faktisk vil være å finne i butikkhyllen på fredag? Erfaringsmessig får jo ikke butikkene inn spill før en ukes tid etter annonsert release, da tenker jeg først og fremst på Elkjøp og/eller Platekompaniet som er de butikkene som er lettest tilgjenglig for meg. Jeg skal selv sjekke dette på Elkjøp hos meg i dag. Kan poste igjen litt senere om hva de har å si. Er ofte sen her også. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 PS. Spillet bør kjøpes så snart som mulig. I England i alle fall så er spillet utsolgt hos distributører og ingen nye leveranser før i 2008. http://www.shopto.net/forum/viewtopic.php?t=2249 Her går Nintendo nok glipp av mye salg i juletidene....Typisk det. Glad jeg har forhåndsbestilt i alle fall Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vet ikke om jeg tør stole på elkjøp jeg nei. Har jo aldri en drit. Skulle kjøpe bioshock på release, YEAH RIGHT. :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 PS. Spillet bør kjøpes så snart som mulig. I England i alle fall så er spillet utsolgt hos distributører og ingen nye leveranser før i 2008. http://www.shopto.net/forum/viewtopic.php?t=2249 Her går Nintendo nok glipp av mye salg i juletidene....Typisk det. Glad jeg har forhåndsbestilt i alle fall Håper ikke det blir slik i Norge? Tror dere ikke at det er flere Mario Galaxy eksemplarer igjen i Oslo på fredag ettermiddag? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Se hva som kom på døra nettopp. Bare å sette i gang... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 F*en så heldig du er Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sjekket med Elkjøp nå nettopp her i distriktet. Virker som de tar Mario Galaxy ganske seriøst. De får inn 50 kopier nå på fredag. Så var det om leveransen kommer i tide da... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det virker som Elkjøp tar Mario Galaxy ganske seriøst med tanke på Galaxy reklamen som reklamerer for Elkjøp. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er prisen på elkjøp 399kr ? Har nemlig muligheten å skaffe spillet 11.30 elns men da betaler jeg 499kr eller vente til kvelden hmmm..... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 No står det "sendt" på ordrestatusen min Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er prisen på elkjøp 399kr ? Har nemlig muligheten å skaffe spillet 11.30 elns men da betaler jeg 499kr eller vente til kvelden hmmm..... 399,- på lefdal og elkjøp sine nettbutikker. Vet ikke om det koster det i butikken men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå