kilik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ey, Mario Galaxy-reklame på norsk TV mellom fotballsendinga. Ikke verst. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kva kanal? (Følger ikkje med på fotball). Lenke til kommentar
kottila Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kva kanal? (Følger ikkje med på fotball). Viasat 4 vel. Så den på TV3 igår Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kva kanal? (Følger ikkje med på fotball). Viasat 4 vel. Så den på TV3 igår Så den der i går. Elkjøp hadde logoen sin med på slutten. Kanskje de kjører kampanje... ika Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) IGN har fått opp sin anmeldelse av SMG: Det fikk 9.7/10! http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.html Nå kjenner jeg at det begynner å krible i kroppen. Edit: Og da var også gamespot sin anmeldelse på plass: 9.5 http://www.gamespot.com/wii/action/superma...ag=tabs;reviews Endret 8. november 2007 av Bruskork Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 9.7 av IGN er jo kjempebra Hyggelig at Galaxy ble så bra. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da blir det en Wii her i gården. Eller det var egentlig bestemt fra før. Kan ikke se hvordan de kan fucke opp Smash Brawl... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gled dere....det er sinnsykt fett !! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 9.8 hos gametrailers! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Best Buy i Usa har brutt release og begynt å selge det allerede. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Vet noen om noen av disse er spoilerfrie ? forresten: 9.5 fra gamespot og 9.8 fra gametrailers er jævlig bra egentlig. gamespot pleier jo som sagt ikke å like platformspill så veldig mye som skytespill. Endret 8. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Closed Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da blir det Wii på meg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 9.5 på gamespot er VELDIG bra! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gode karakterer på linja ser jeg, er jo bra for Nintendo da at de klarer å opprettholde interesse for italieneren som har gjort så mye forskjellig i sitt lange liv. Gleder meg meget til dette spillet havner i postkassen min. Skal kose meg stort med det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet noen om noen av disse er spoilerfrie ?forresten: 9.5 fra gamespot og 9.8 fra gametrailers er jævlig bra egentlig. gamespot pleier jo som sagt ikke å like platformspill så veldig mye som skytespill. Gametrailer sin var i allefall laaangt fra spoilerfri.. Irriterende dårlig stemme på videreview'en, og man fikk spoilere i både pose og sekk.. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke helt om dette har blitt vist før. Viss du setter sammen hver bokstav der det er en stjerne får du noe slik. u r mr gay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke helt om dette har blitt vist før. Er vel postet nesten annenhver side, men like morsomt nå. :!: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet noen om noen av disse er spoilerfrie ?forresten: 9.5 fra gamespot og 9.8 fra gametrailers er jævlig bra egentlig. gamespot pleier jo som sagt ikke å like platformspill så veldig mye som skytespill. Gametrailer sin var i allefall laaangt fra spoilerfri.. Irriterende dårlig stemme på videreview'en, og man fikk spoilere i både pose og sekk.. bra jeg bare har sett gamespot sin da xD Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg endelig forhåndsbestilte spillet også. Gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 10/10 hos gamereactor å. Må være perfekt det spillet her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå