Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!

ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel heller det at gamer.no har gitt spill som super paper mario 4/10 og Zelda: The Phantom Hourglass 7/10 når de nok fortjener noen poeng høyere på skalaen hver, men nok om det.

Fantastisk om spillet er så bra som Eurogamer sier. Elsket og elsker forsatt Mario 64 og hvis dette er like underholdene skal det mye til å for å fåmeg vekk fra skjermen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du syns det fortjener bedre. Din mening bestemmer ikke poengene gamer.no gir spill

Selv syns jeg Paper Mario var rimelig dårlig, men Zelda var bra og 7/10 betyr at anmelderen syns det var et bra spill.

Så for meg stemte de poengsummene bra, det er ingen fasit på slikt.

Men ontopic, nå er det ikke mange dager til det dumper ned i postkassa. Men likevel alt for lenge :( (Og mye annet bra også denne måneden :--O)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Dette ser helt fantastisk ut. Herlig at power-ups som ild-blomst, flyging, superhopp og usynlighet er tilbake. Får sikkert over 6/10 på gamer.no!

Personlig tror jeg nok det er en 4/10 spill, på Gamer.no-skalaen ;)

Og hva legger du i dette? :-/

Ironi legger han i det.

Vet ikke helt om jeg vil kalle det ironi. Er vel mer standarden til gamer.no anmeldelsene. Ihvertfall i forhold til min spillsmak.

Lenke til kommentar
Er vel heller det at gamer.no har gitt spill som super paper mario 4/10 og Zelda: The Phantom Hourglass 7/10 når de nok fortjener noen poeng høyere på skalaen hver, men nok om det.

Jeg skjønte det. Men at de "fortjener" mer vil jeg si er helt feil, da jeg mener anmeldelser skal være subjektive og ha fint lite med hvor bra kritikk spillet får andre steder. Jeg synes det blir så feil å si spill "fortjener" mer.

Men nok om det. :)

Lenke til kommentar
Dette ser helt fantastisk ut. Herlig at power-ups som ild-blomst, flyging, superhopp og usynlighet er tilbake. Får sikkert over 6/10 på gamer.no!

Personlig tror jeg nok det er en 4/10 spill, på Gamer.no-skalaen ;)

Yup, 4/10 høres gamer.no'sk ut, lurer på hva de skal trekke for denne gangen? Glorete farger, Mario's størrelse (fedme skal ikke glorifiseres i dag).

Anyway.

Ser så frem til dette spillet, men selvfølgelig, i denne månden av alle måtte vi få nytt hotellsystem på jobben så det blir maks lite fri på meg før jul og dermed problematisk å legge av tid til klassikerne som kommer i dagene fremover.

Edit: Takk GUD at det er halv skatt i Desember :D

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

OT: Det er jo egentlig ikke halv skatt, man betaler nemlig mer enn "hel skatt" de andre månedene. Så man betaler så mye skatt som man skal iløpet av et helt år. De har bare fordelt det litt gunstig nærmere juletiden fordi vi normenn er så jævla lite økonomiske.

Lenke til kommentar

Da jeg kom hjem i dag hadde Tollpost vært innom med en skinnende pappeske med skriften "Bergsala AS" på. Jeg løper mot kjøkkenbordet, river av tapen, voldtar esken og titter med stort engasjement nedi. Der var det, endelig! :D

Skuffelsen ble bare utrolig stor da jeg titta litt nøyere på spillet:

Det var Endless Ocean! :(

Lenke til kommentar
Hvordan er platekompen med forhåndsbestillinger? Får du den i posten på slippdato eller poster de spillene da? Har så lyst å ha det på neste fredag og ikke måtte vente til mandag eller tirsdag i alle fall

Spillene jeg har bestilt derfra, er blitt sendt dagen før slippdato, og så har jeg hatt spillet på slippdatoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...