.vision Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hallo, Har tenkt å kjøpe meg ny bærbar, men funderer på hvilken jeg skal velge. Jeg er veldig kresen på utseende (tjukkelsen, vekt og bredden..) men har sett for meg at en 14" - 15" fungerer greit. Mitt store ønske hadde vært noe àla mac, men siden det er stress å finne programvare til mac, så ønsker jeg heller en lignende pc. Jeg ønsker også at pcen skal ha hdmiutgang slik at jeg kan koble den på tven med optimale signaler. * høyden bør ikke være mer enn 3cm * vekten bør ikke være mye mer enn 2,5kg * Prisen bør ikke overstige 10.000 (med mindre du har et konge tilbud å komme med) Pcen må takle tunge photoshopdokumenter, litt spill og noe videoredigering. Har sett for meg denne, men syns den er litt tjukk og tung: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28036&cid=5546 * Er det noen som har erfaring med LG sine bærbare? Har også sett for meg disse, men de fleste har blitt fjernet fra komplett. (årsak?) Håper noen vil hjelpe meg! Endret 21. august 2007 av mEttOx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå