kilik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kommer nok en trailer i løpet av de neste dagene. Kanskje det til og med er spillbart på GC. Tipper det kommer høsten 2008. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fantastiske nyheter! Gleder meg! Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg lurer noe j* på hvordan de fortsetter historien. Jeg håper virkelig de fortsetter spillet med Tommy Angelo som man spilte i eneren. Han døde jo, men håper de kan jobbe seg forbi det på en måte. Genialt at spillet kommer, dette har jeg ventet på 4-5 år. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg lurer noe j* på hvordan de fortsetter historien. Jeg håper virkelig de fortsetter spillet med Tommy Angelo som man spilte i eneren. Han døde jo, men håper de kan jobbe seg forbi det på en måte. Genialt at spillet kommer, dette har jeg ventet på 4-5 år. 9332281[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han døde på 60 eller 70 tallet som en gammel man, men han forlot mafia på slutten av spillet, selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side, Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Husker jeg ikke feil ble eneren avsluttet i 1938. Ettersom det nå er 40- og 50-tallet tyder det på en kronologisk fortsettelse. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg lurer noe j* på hvordan de fortsetter historien. Jeg håper virkelig de fortsetter spillet med Tommy Angelo som man spilte i eneren. Han døde jo, men håper de kan jobbe seg forbi det på en måte. Genialt at spillet kommer, dette har jeg ventet på 4-5 år. 9332281[/snapback] selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side, 9332291[/snapback] Det er den italienske som ruler. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Feite! nå blei eg glad! Ventet så utrolig lenge på dette! Ny pc i morra, pent vær og så dette! Denne uken ser veldig lys ut Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side, 9332291[/snapback] Det er den originale italienske mafiaen, som er best. De andre er bare dårlige kopier! Men tilbake til tema: Jeg tror egentlig at Illusion Softworks har jobbet med Mafia 2 i 1-2 år og har hatt dette som sitt hemmelige prosjekt, for det ble jo som smått annonsert for en stund tilbake... Håper uansett vi slipper å vente så lenge for da tar jeg selvmord... Endret 21. august 2007 av paulie154 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Gi oss MULTIPLAYER denne gangen !! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Håper gameplayet er godt, og grafikken var ekstremt smakfull om vi tar utgangspunkt i screenshotene. Jeg gleder meg iallefall. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I think i came Fytte rakkern, endelig, etter så masse rykter om kanselering og tull er det ENDELIG bekreftet at Mafia 2 er underveis. Å gode gud hvor jeg gleder meg til jeg får hendene mine i dette spillet, gleder meg mer til dette enn jeg gjør til noe andre spill i tiden fremover. Håper de holder samme stil som Mafia gjorde, både med stemning og alt annet. Dette håper jeg blir knall. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette ser jeg virkelig fram til! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fantastisk! Har helt sluttet å spille, men dette skal jeg ikke gå glipp av! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Flotte nyheter. Håper det kommer på PC,og at dem ikke fokuserer alt på konsoller. Det var jo tross alt på PC det var en suksess. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Herlig, Mafia er uten tvil et av de aller beste i sin sjanger. Mange stilige oppdrag, herlig driv i historien og fenomenal spillbarhet. Ser virkelig fram til oppfølgeren. Dessverre fikk jeg aldri fullført spillet, må nesten grave det opp igjen og bli ferdig til 2-ern. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Litt tidlig å spekulere i dette men håper det kommer en Collectors edition til Mafia 2 med masse ekstra stash. Og håper på MP, ikke minst COOP hadde vært konge Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Fantastisk. Gleder meg til å bare føle stemningen igjen, for det virker som de har fanget den også i oppfølgeren, bare se på dette kunstverket av et spill: Fantastisk! Endret 21. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tviler på at det bildet er ifra In-Game gutten min. In-Engine kanskje ja, men ikke In-Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg