klenoth Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har tenkt å anskaffe meg en ny laptop, og lurer på om hvilken jeg skal velge. Ønsker en bærbar med godt tastatur som ikke gir etter, og et chassis som føles "tight" og robust ut. Den må ikke ha et lokk som er så skrøpelig at man klemmer skjermen flat bare man ser på den :-) maks 15 tommers skjerm, helst ned i 13,3 men ikke mindre Har sett på følgende modeller. Sony Vaio VGN-FZ11S hos netshop Toshiba u300 Andre modeller?? Maskinen bør ha santa rosa chipset med turbo memory ,og med høvelig god batterilevetid. Skal ikke spille no særlig da jeg utfører slikt på stasjonærpcen:-) Har noen forresten erfaring med sonyen? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei! Hva med Asus V2S? Specs Har selv siklet på Toshiba U300, men jeg mener den har litt for svak cpu. Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hei! Hva med Asus V2S? Specs Har selv siklet på Toshiba U300, men jeg mener den har litt for svak cpu. 9331782[/snapback] Den så jo unektelig stilig ut, litt lite info om spec å finne, bla. om det er turbo mem installert eller ikke. Veit du hvordan byggekvaliteten er på Asus sine maskiner? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Multicom sin IFL90+ er jo absolutt noe å kikke på. Ellers så kan du se på Zepto modellene som Netshop.no selger. Disse to alternativene er selvbygger-PCer der du kan sette inn 4GB ram om ønskelig osv... Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Multicom sin IFL90+ er jo absolutt noe å kikke på. Ellers så kan du se på Zepto modellene som Netshop.no selger. Disse to alternativene er selvbygger-PCer der du kan sette inn 4GB ram om ønskelig osv... 9332446[/snapback] hmm, kan tenke med at disse tassene blir glovarme av å ha på fanget i godstolen Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hva med en Macbook? Liten, lekker, 13,3" som du ønsker. Kraftig. Og oppdatert i forhold til siste Intel teknologi. Spør deg selv hva du skal med Intel turboboost... (dummeste jeg noensinne har hørt om). Så kan du få det beste fra 2 verdener. Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hva med en Macbook? Liten, lekker, 13,3" som du ønsker. Kraftig. Og oppdatert i forhold til siste Intel teknologi. Spør deg selv hva du skal med Intel turboboost... (dummeste jeg noensinne har hørt om). Så kan du få det beste fra 2 verdener. 9332929[/snapback] Mac mangler en museknapp Må bare ha windows, hvis ikke så hadde jeg nok gått for en mac. Endret 21. august 2007 av klenoth Lenke til kommentar
9nja Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Thinkpad er det eneste alternativet ditt. Bygget for å vare! Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg HP Business Notebook 6910p og kan anbefale den! God byggekvalitet, lavt støynivå, lite varmeutvikling, god ytelse++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå