billy123 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei, Jeg er en gutt på nylig fylt 16 år og ca 165cm som veier knappe 52kg =/ Har i lengre tid ventet til å fylle 16 før jeg skulle begynne på treningsstudio med en venn, og har i den forbindelse kjøpt meg litt kosttilskudd: 90+ proteinpulver Major Carbs Så det jeg egentlig lurer på er om noen kan hjelpe meg med en bra sammensetning av hvor mye jeg bør ta av 90+ og major carbs, og når jeg bør ta det. Jeg har lest en god del tråder på forumet samt artikler på iform og andre fine nettsider, men er fortsatt ganske usikker på emnet. Så tenker da på ting som hvor mye gram av det og det, og om jeg skal ta det til frokost, lunsj, kvelds, før- mellom- og etter trening. Slike ting som det. Sikkert andre nyttige ting rundt kosthold og trening som er nyttig å vite. Så ta gjerne friheten til å slenge på litt mer enn det jeg spurte om Smile Jeg følger forresten grunnprogrammet til Release Your Potential -Thomas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Først og fremst; hva pleier du å spise sånn til vanlig? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Som skrevet over så må du ha en viss formening om hva du spiser ellers og ca hvor mange gram av karbo,proteiner og fett. Kcal: 1976 Karbohydrater (g): 291 Protein (g:) 104 Fett (g:) 44 Er teoretisk hva du burde ligge på om du trener og vil opp i vekt med din nåværende vekt. Proteinpulveret og carbsene er bare en hjelper for å oppnå disse verdiene. Hvor mye kan ingen svare på før du poster kostholdet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå