Gå til innhold

Hva følger med i xbox 360 Premium ?

albions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er med 20GB harddisk, headsett, en trådløs kontroller, kabel til å koble på HD eller vanlig TV (denne) og nettverkskabel.

Hvis du trenger VGA kabel eller trådløst nettverksadapter (hvis du har trådløs router)så må du kjøpe det utenom.

Edit : Litt for treg tydeligvis :whistle:

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Det er med 20GB harddisk, headsett, en trådløs kontroller, kabel til å koble på HD eller vanlig TV (denne) og nettverkskabel.

Hvis du trenger VGA kabel eller trådløst nettverksadapter (hvis du har trådløs router)så må du kjøpe det utenom.

Edit : Litt for treg tydeligvis  :whistle:

9331539[/snapback]

Bah, må altså wifi antenne kjøpes utenom. Trodde vi levde i år 2007 da alt slikt er innebygget :thumbdown:

Lenke til kommentar
Xbox 360 er faktisk ganske strippet og har det meste som tilbehør, mens Playstation 3 har det meste inkludert.

Kan nevne ting som oppladbare kontrollere, bluetooth, wlan og highdef. spiller (blu-ray/hd dvd).

9332260[/snapback]

Jepp, er eier av 1 stk PS3 :)

Lenke til kommentar
Er jo ganske utrolig at ikkje ein simpel og vital del som wifi antenne skal følge med til "Premium" verisjonen av konsollen :p

9332365[/snapback]

Derfor den hyggelig prisen. Det som ikke er like hyggelig er at Wlan-adapteret koster 650 kr.

9332441[/snapback]

Seriøst... Håper du tuller... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er jo ganske utrolig at ikkje ein simpel og vital del som wifi antenne skal følge med til "Premium" verisjonen av konsollen :p

9332365[/snapback]

Derfor den hyggelig prisen. Det som ikke er like hyggelig er at Wlan-adapteret koster 650 kr.

9332441[/snapback]

Seriøst... Håper du tuller... :dontgetit:

9332450[/snapback]

Nei, er ikke noe billig. Du må også ut med mellom 150 og 200 kr. i butikk for å ha oppladbart batteri til kontrollen. (169 kr. på Best-Buy)

Lenke til kommentar

Hold deg til PS3'en din du. 360 er nok ikke for deg.

For de som ikke bruker wifi så er det jo bra å slippe å betale for noe man ikke ville brukt.

PS3 har jo haugevis av tull jeg ikek vil ha. Harddisk trenger jeg ikke, ei eller bluray og som sagt ikke Wifi. Allikevel må jeg betale 5000-6000 hvis jeg skulle hatt den. Nei takk.

Lenke til kommentar
Også litt interessant å se hvordan dere ignorerer at PS3 ikke har noen hd kabel eller headset medfølgende.

Dette ligner mer og mer på en dårlig skjult trolle-tråd synes jeg.

9332527[/snapback]

Spar meg, skal inrømme at PS3 er min favoritt men HALLO! Er ikkje 14 år liksom....

Lenke til kommentar
Også litt interessant å se hvordan dere ignorerer at PS3 ikke har noen hd kabel eller headset medfølgende.

9332527[/snapback]

Overhodet ikke, men dette er relativt små ting i forhold. 2 meter HDMI-kabel (som er bedre enn vga eller component som man kan få til Xbox for øyeblikket) ligger på 150-200 kr. i vanlig butikk, headset - der står man jo ganske fritt, alt fra noen hundre til tusener...

Lagde en liten skisse... si fra hvis jeg har glemt noe.

EDIT: Bare for å si det... har ingen favoritt, har begge konsoller.

post-42397-1187727760_thumb.jpg

Endret av datating
Lenke til kommentar

9332527[/snapback]

Overhodet ikke, men dette er relativt små ting i forhold. 2 meter HDMI-kabel (som er bedre enn vga eller component som man kan få til Xbox for øyeblikket) ligger på 150-200 kr. i vanlig butikk, headset - der står man jo ganske fritt, alt fra noen hundre til tusener...

Lagde en liten skisse... si fra hvis jeg har glemt noe.

9332722[/snapback]

Steike, ganske utolig at dem klarer å kamuflere den "egentlige" prisen på konsollen så pass mye. Er jo 100kr mer en min PS3 kostet det. Kunne dem ikkje droppa harddisk og send med ein wifi antenne i stedet for da :D

Endret av albions
Lenke til kommentar
Ser det følger med headset.. Hva pokker skal man med det når det ikkje følger med wifi antenne  :mad:

9332515[/snapback]

Trådløs kontroller med headsett fungerer nå for det, den trenger ingen wifi antenne. Ut av boksen så har den kun "wired" nettverk. Og det at man må kjøpe batterier er bare tull, personlig bruker jeg bare vanlige oppladbare batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...