Joachim_F Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Krigen mot terror tar tydeligvis aldri slutt. I Combat Mission: Shock Force er det Syria som får unngjelde, men spilleren går ikke helt fri han heller. Les mer Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvordan vil du sammenlikne dette med Armed Assault og Operation Flashpoint? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Helt annerledes type spill, i Combat Mission får du kun en kommandørrolle, mens i AA/OPF deltar du i slagene selv. Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 jeg har testet demoen og må si jeg er veldig skuffet Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Aha.. Leste bare brøkdeler av omtalen.. Så mest på screens.. Virket som det kunne være liknende.. Jau jau.. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg synes faktisk anmelder var utrolig snill med karakteren når man tar feilene og grafikken i betraktning. Jeg har ikke testet spillet, men utifra denne anmeldelsen ville jeg gitt det en 3er. Nå vet jeg jo ikke helt hvilke kriterier de har satt hos Gamer.no for de forskjellige karakterene, men terningkast kommer alltid til å bli en subjektiv ting. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå vet jeg jo ikke helt hvilke kriterier de har satt hos Gamer.no for de forskjellige karakterene, men terningkast kommer alltid til å bli en subjektiv ting. 9341534[/snapback] Ved å klikke på linken "middels", rett under tallverdien på slutten av anmeldelsen, kommer du til denne siden: http://gamer.no/art.php?articleId=11793#5 Lenke til kommentar
eranro Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du sa sammenlignet ikke dette med de eldre spillene i serien noe særlig (kanskje med tanke på at du ikke har prøvd dem nok?). Men jeg vil jo si at CM: Barbarossa og Afrika Korps er kjempebra spill om du er interessert i realistisk WW2 strategispill, selv om brukervennligheten er dårlig. Det er en enorm tilfredstillelse å vinne kamper i disse spillene, særlig når du spiller mot andre sofa-generaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg