Gå til innhold

PS3 Component kabel, out of range?

Gjest Slettet-66d37

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-66d37

Har et lite problem jeg håper dere kan hjelpe meg med. Kjøpte i går component kabel til Ps3en min på EBgames. Kom hjem og koblet det opp, men når jeg skrur på Playstation får jeg bare out of range.

Det virker av og til, jeg kan av og til se menyene, men når jeg flytter curseren bortover på menyen blir det borte igjen, og jeg får bare beskjeden out of range på tven.

Jeg har en Lg lcd skjerm, 23 tommer. Kabelen er en offisiell PS3 component kabel.

Det virker med komponent fra xbox360, men så fort jeg bytter til PS3en får jeg denne beskjeden.

Har prøvd å holde start/på knappen inne i 5 sekunder så det piper en gang til, men til ingen hjelp.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite problem jeg håper dere kan hjelpe meg med. Kjøpte i går component kabel til  Ps3en min på EBgames. Kom hjem og koblet det opp, men når jeg skrur på Playstation får jeg bare out of range.

Det virker av og til, jeg kan av og til se menyene, men når jeg flytter curseren bortover på menyen blir det borte igjen, og jeg får bare beskjeden out of range på tven.

Jeg har en Lg lcd skjerm, 23 tommer. Kabelen er en offisiell PS3 component kabel.

Det virker med komponent fra xbox360, men så fort jeg bytter til PS3en får jeg denne beskjeden.

Har prøvd å holde start/på knappen inne i 5 sekunder så det piper en gang til, men til ingen hjelp.

Kan noen hjelpe?

9331369[/snapback]

Det kan være at den sitter løst inne i kontakten i PS3-konsollen, ledningen kan gi dårlig signal hvis den ikke er satt i godt nåkk.

Men utifra det så vet jeg ikke, fungerer den på xBox360'en?

da syns jeg det er rart hvis en ikke fungerer på Ps3'en etterpå! prøv å se om kontakten bak på ps3 maskinen er litt løs eller skjev! kan ha noe med det og gjøre! ellers så kan du jo altids ringe på Customer Service'en hoss Playstation3 om de har noen formeninger innen dette temaet :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Begynner å lure på om det er noe rart med tven..Men hva. Component fra Xbox funker jo fett..

PS3en funker på en annen tv jeg prøvde på, 42" plasmaskjerm.

Og har sjekka flere ganger om kabelen sitter løst, trodde i utgangspunktet det var noe sånn jeg og..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...