Jcbdriver Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har kjøpt meg en Hyundai HLT-32v2 gjennom komplett, men når jeg koblet den til får jeg ikke til skikkelig bilde, har prøvd å justere men blir ikke bra? Noen som kan gi meg noen tips eller har en side med anbefalte instillinger?? Håper på svar:) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ser du på TV via kabel, parabol eller «vanlig» bakkenett? Hvis du er vant med gammeldags CRT-TV fra før, bli ikke overrasket over at bildet ser dårligere ut på en vanlig antenne-tilkobling. De nye TV-ene avslører godt hvor dårlig kvaliteten egentlig er på signalet. Lenke til kommentar
Jcbdriver Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Ser du på TV via kabel, parabol eller «vanlig» bakkenett? Hvis du er vant med gammeldags CRT-TV fra før, bli ikke overrasket over at bildet ser dårligere ut på en vanlig antenne-tilkobling. De nye TV-ene avslører godt hvor dårlig kvaliteten egentlig er på signalet. 9331360[/snapback] Jeg har parabol, gjennom canal digital... Hatt en gammel tv før og vra bra bilde der i forhold til nå, kan ikke være riktig, er dså hvite personer o.l.. Trodde det var automatisk jeg Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, kanskje du må prøve og si meg litt om hvordan tilkoblingen er mellom TV-en og satellitt-tuneren? I utgangspunktet tipper jeg du bruker en standard SCART-kabel. I såfall — sjekk at det på satellitt-tuneren er stilt inn for å sende ut RGB og ikke composite eller annen dårlig standard. Dette gjør en vesentlig forskjell hvis det ikke er riktig innstilt. Gi tilbakemelding når du har fått testet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå