brage_sk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har ett problem når jeg spiller CS og Ventrilo. Jeg kan ikke ha det oppe samtidig. Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre! Jeg kan ikke spille CS med mine kamerater hvis ikke.... vær så snill å hjelp meg På forhånd takk Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Forklar .. Hva er det som skjer når du kjører både CS og Ventrilio ? -Joachim Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg får installert det. Men med en gang jeg prøver å bruker programmet slettes det. Jeg laster det ned fra www.ventrilo.no som er den offesielle Web-siden. Har det noe med at de ikke har kontakt med Windows Vista? Jeg har liksom virkelig lyst til å kjøre det samtidig -Brage Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 JEG tror det kan ha noe med Vista og gjøre. Siden Vista ikke er helt ferdig enda, osv. Men er det ventrilio MIX du har? Vist ikke, last ned det, og prøv .. -Joachim Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Ja det er det. Er det noen flere som har komentarer.. Får vi som kjøpe vista nå oppdateringene senere? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Sist jeg sjekket så var det www.ventrilo.com som var den ofisielle siden hehe sikkert bare en skrive leif? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 haha ja... men har du noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 JEG tror det kan ha noe med Vista og gjøre. Siden Vista ikke er helt ferdig enda, osv. Men er det ventrilio MIX du har? Vist ikke, last ned det, og prøv .. -Joachim 9331792[/snapback] Nisse... klag på operativsystemet du, men det er ikkje der feilen ligger. Brukt vista og ventrilo ei god stund, funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå