norge Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hei jeg har kommet til chapter 6, men der står jeg fast. Har kommet meg ned å funnet kaste stjerna, men der står jeg fast. Hvor skal jeg gå. Finner ikke hvor jeg skal gå noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hvis du mener den explosive kaste stjerna, så skal du kaste den i veggen med en sprekk i. sånn at den sprenger=) gjorde det nettopp igår, tror det er det du mener:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 What? Åsn kaster man eksplosiv stjerner? flere ganger jeg ikke har klart og knuse en vegg pågrunn av det der! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du går inn på options og velger incendinary shruiken som main projectile weapon.. Så kaster du dem med o, de setter seg fast og sprenger. voila. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvor finner man de shurikenene da? hvilke chapter? for jeg har møtt noen sånne vegger på chapter 4 uten og ha explosive shuriken. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 du får den ikke før chapter 6 uansett.. rett før den store veggen man faktisk trenger å sprenge for å komme videre. men regner med at senere i spillet vil du havne tilbake ved de andre veggene. har kommet til en so far.. Lenke til kommentar
norge Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 jeg får det ikke til jeg. Har funnet veggen. Kaster og kaster, men skjer ikke noe med veggen kanskje jeg har funnet feil stjerne. kaster den så kommer den som bommerang tilbake står på toppen av hans bar på chapter 6. Hvor skal jeg gå? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 på baren:O da skal du bare løpe ned og ut:p hater og forklare. Lenke til kommentar
norge Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) ?? skjer ikke noe når jeg løper ut da. bare at jeg finner stjerne. det er jo der jeg sitter fast leste du det som sto over eller? døra er ute ja vet det. men går ikke han å hive stjerna på den. skjer ikke noe med døra da på baren? Endret 23. august 2007 av norge Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 http://guides.ign.com/guides/856529/ beste rådet jeg kan gi nå.. klarer ikke helt å plassere hvor du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå