Gå til innhold

GO skjermkort fra nVidia. Ikke vista drivere?

Megnus

Anbefalte innlegg

Har ikke GO skjermkortete fra nVidia vista drivere? Ser på hjemmesiden til nVidia at det ikke er drivere, men på dell sin hjemmeside ser jeg at maskiner med slike kort (f.eks det jeg har: 7950GTX) selges i maskiner med vista. Lurte på om kanskje derfor det var grunnen til at maskinen jeg fikk fra skolen i dag var med XP i stedet for Vista. Men dell har jo noen egne drivere som heter 92.77

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på om kanskje derfor det var grunnen til at maskinen jeg fikk fra skolen i dag var med XP i stedet for Vista.  Men dell har jo noen egne drivere som heter 92.77

9331039[/snapback]

Det er rett og slett fordi skolen ikke ønsker å drifte Windows Vista i tillegg til XP, og har ingenting med drivere å gjøre.

Hvis du hadde brukt søk-funksjonen på forumet hadde sett at det er massevis av tråder med brukere som spør etter drivere til laptop kort.

Du hadde også funnet ut at hverken nVidia eller ATi legger ut drivere til laptop kort på sidene demmes, og at det er laptop produsentene sitt ansvar.

Til slutt hadde du også funnet ut at du kan modifisere nVidia sine standard-drivere. Mer om dette kan du lese på www.laptopvideo2go.com

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...