Gå til innhold

Betalt for allt, men fikk bare noen av delene

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg bestillte deler, kabinett og skjerm fra ps data. Fikk faktura på mail og sporings-nummer. I dag stod det at pakken (som jeg trodde skulle være pakENE) var annkommet postkontoret. Jeg gikk ned, viste kolli-nummeret og hun bak disken kom med en pakke, som kostet det samme som allt, med skjerm og kabinett. Jeg syntes pakken var litt liten til å romme både skjerm, kabinett og delene, så jeg spurte damen om det ikke var mer pakker. Da sa hun at det var bare 1/1 kolli. Jeg betalte, og nå - når jeg kom hjem så fant jeg ut at pakken inneholdt alle delene, men ikke noe kabinett eller skjerm.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være at jeg får skjermen og kabinettet i morgen?

Takker for alle svar

-vinzenT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte PS DATA i dag, og de sa at de som pakket, hadde sendt ut pakken for fort, så de hadde glemt å ta med de to andre pakkene. Bestillte andre varer fordi de andre ikke var på lager, og de skal bli sendt i dag. :)

btw. Hvis noen skulle ha noen problemer, spørr om å få snakke med Geir. Greieste support-fyren jeg noen gang har snakket med. (ja... Har vert kunde av elkjøp, og svidd av mye penger på dritt-supporten deres :p)

EDIT: leif

Endret av vinzenT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...