Anew Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har fått et tilbud fra Allkopi på en 80x80cm fargeprint på hvit plast, som forutsetter at bildet leveres som "trykklar PDF-fil". Jeg har ikke noen særlig erfaring med Adobes produkter - er dette noe som produseres av Photoshop, eller finnes det et annet verktøy jeg kan bruke? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 vet ikke hvilken versjon av photoshop du har ?. se om du kan lagre PDF/X (Portable Document Format Exchange) dokumenter..... du kan også bruke Indesign fra Adobe..... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Har ikke Photoshop, og vil helst slippe Adobe programvare - er det ingen alternativer for å produsere pdf fra tiff? Endret 21. august 2007 av Anew Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 det finnes sikkert noen freeware på nettet, vet ikke..... får du problemer, så send PM. kan sikkert lage for deg..... er jeg på jobben og kan ikke hjelpe deg nå..... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hmm.. Google ja. Ser ut til å være en haug med verktøy der ute. Endret 21. august 2007 av Anew Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Corel Draw gjør det. Lenke til kommentar
pl Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har fått et tilbud fra Allkopi på en 80x80cm fargeprint på hvit plast, som forutsetter at bildet leveres som "trykklar PDF-fil". Jeg har ikke noen særlig erfaring med Adobes produkter - er dette noe som produseres av Photoshop, eller finnes det et annet verktøy jeg kan bruke? 9330848[/snapback] Adobe Acrobat er det beste programmet å lage trykkeklar pdf med. Jeg kan gjerne lage pdf for deg om du ønsker. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 det er mange programmer som kan gjøre jobben. og hvilken er best er vanskelig å si. selv jobber mye med InDesign og syns generelt at Adobe produkter er en av de beste på markedet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå