Epleskrell Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei Finnes det en omformer, overgang eller kabel som gjør at jeg kan koble min PS3 spm har optisk lyd, til reciveren min som har coax.. På forhand takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Det finnes ja, men de koster som regel en del hundre kroner. Her er det en til 900kr. Husk å bestille riktig, den kommer nemlig som optisk til rca og omvendt. EDIT: En litt billigere finner du HER, men den må du skaffe adapter til utenom. Endret 21. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det finnes ja, men de koster som regel en del hundre kroner.Her er det en til 900kr. Husk å bestille riktig, den kommer nemlig som optisk til rca og omvendt. EDIT: En litt billigere finner du HER, men den må du skaffe adapter til utenom. 9332196[/snapback] Tusen hjertelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvilken reciever er det du har? Litt trist at den "bare hadde" coax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå