.Butthead. Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei, Jeg formaterte nettopp, så tror jeg kanskje jeg kan ha slettet en partisjon uten å formatert den eller noe sånn, jeg får ikke opp mer enn 127GB av en 250GBs harddisk, det viste kun den delen på 127GB når jeg innstalerte windows.. Er den ødelagt? Eller ligger den andre delen "skjult" en plass? Takker for svar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Les stickyen LENGST OPP på siden her. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Les stickyen LENGST OPP på siden her. 9330644[/snapback] Som sagt. det står godt forklart der. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Ah glemte det, leste faktisk der for noen uker siden... Bra kar han som laga den Nå får jeg nøye meg med 2 partisjoner til neste gang jeg formaterer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ah glemte det, leste faktisk der for noen uker siden... Bra kar han som laga den Nå får jeg nøye meg med 2 partisjoner til neste gang jeg formaterer. 9332131[/snapback] Eller så kan du bruke partition magic e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå