Catkin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jepp Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
chop Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Synes det er litt svakt å gi opp etter to (korte!) dager. Men hvis hun absolutt ikke trives burde hun snarest mulig finne et mer egnet sted. Garantert lurt å sjekke flere plasser. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Helt enig i at det er ganske tidlig å gi opp,mange som ikke liker følelsen av å komme til noe nytt. Det er ikke like trygt som det man er vant til og man blir usikker om man vil passe inn. Sånt pleier å ordne seg etter en liten stund uansett(Vært der selv). Så det er sagt,om hun føler det er litt for mange vestkantfolk osv på Wang(Bare gjetter) så er det ikke noe bedre på Treider. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det er det jeg også tenker. Men hun har en venn som skal begynne der. Sa til henne at hun ikke burde ta valget på grunnlag av det. Men hun får gjøre som hun vil. Skal en tur til henne til helga. Så vi kan prate litt om det her. Erfaringer fra Treider? Lenke til kommentar
Lodve Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hvofor gi opp etter To virkelige skoledager? Det har alltid vært slik de første dagene, at man føler seg litt utilpass, men man vil tilpasse seg etter hvert som man har kjennskap til f.eks. skolemiljøet, kravet etc. Men hvis det er av andre grunner, så har jeg forståelse. Endret 21. august 2007 av Lodve Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Tror nok moren hennes kommer til å tvinge henne til å prøve litt til. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 En venn av meg hadde samme problemet, han droppet desverre ut Det viktigste er at hun er motivert til å gå på skole, slik at ikke det samme hender din veninne. Da er det bedre at hun bytter skole tidlig enn at hun mistrives og ikke orker mer før slutten av skoleåret og ikke tar eksamen på grunn av det. Lenke til kommentar
Cec_ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Som sagt tidligere er det litt vel tidlig å gi opp, og at det er stor sjanse for at det blir bedre. Jeg skal selv begynne andre året på Treider nå, har gått der ett år, og er veldig fornøyd. Miljøet er veldig variert og det er ikke i det hele tatt kun "vestkantfolk" der;) Så om det ikke løser seg så anbefaler jeg Treider Endret 21. august 2007 av Cec_ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Takk for råd folkens . Spørs om de har plass på Treider da. Håper hun får svar snart. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde det hjulpet å bytte klasse..? (Vet du hvilken klasse på Wang hun går i?) Menneh, skjønner henne veldig godt jeg. Kjenner folk som opplever det samme, og det er ikke gøy når man skal gå der i tre år. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Nei, det vet jeg ikke =/. Hun sa at flere av folka i klassen hennes ikke visste hvordan de skulle bruke en kalkulator. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hun sa at flere av folka i klassen hennes ikke visste hvordan de skulle bruke en kalkulator. 9345406[/snapback] Så hun mistrives fordi hun synes det er litt apo? / de andre er litt dummere. Hun er nok ikke alene om å mistrives de aller første dagene, det er veldig mange som føler det slik selv. Men er det ting som at personen begynner å bli ertet/mobbet av andre allerede, da er det en annen sak. Jeg ville gitt det litt mer tid. Selv var det litt kjipt i begynnelsen, føltes ut som om jeg ikke passet så veldig inn. Men har gitt det litt tid, og det virker som om det kanskje begynner å fungere. Endret 28. august 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå